دسته‌بندی نشده

۱۰ دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی

انگلیسی زبان علم، اینترنت، تجارت، دیپلماسی و فناوری است. تسلط به این زبان شانس شما را برای پیدا کردن شغل و حتی شرکت در دانشگاه های مختلف افزایش می دهد. حدود ۱.۵ میلیارد نفر در دنیا به زبان انگلیسی صحبت می کنند و پس از زبان چینی و اسپانیایی پرگویش ور ترین زبان دنیاست.

این زبان جهانی است و یک واسطه برای ارتباط بین افراد مختلف در سراسر جهان می باشد. ممکن است هنوز دلیل قانع کننده ای برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا نکرده باشید. در این مقاله ده دلیل مهم برای یادگیری این زبان را بررسی خواهیم کرد؛ تا شما را به فراگیری این زبان، ترغیب کنیم.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی از پایه

دوره زبان انگلیسی فشرده

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

۱۰دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا

یادگیری زبان فرانسه از صفر | گام به گام

 

 

1. زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است

زبان انگلیسی شناخته شده ترین زبان در دنیاست. جنگ های جهانی، سبب شدند تا انگلیسی به عنوان زبان بین المللی در دنیا مورد استفاده واقع شود. این زبان به عنوان زبان رسمی ۶۷ کشور مختلف است و زبان مادری حدود ۴۰۰ میلیون نفر از مردم دنیا می باشد. انگلیسی یک زبان واسطه و مشترک برای ارتباط همه کشورها با یکدیگر است و در کنار زبان های فرانسوی، اسپانیایی، چینی، روسی و عربی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد می باشد. برای حضور در مجامع بین المللی، ضروری است که زبان انگلیسی را فرا بگیرید.

2. دریافت بورسیه تحصیلی با تسلط به زبان انگلیسی

زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در اکثر دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبر مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین دانشگاه های دنیا مثل هاروارد، ییل، کمبریج، ام آی تی، آکسفورد و… در کشورهای انگلیسی زبان قرار گرفته اند. یادگیری و تسلط به زبان انگلیسی اولین شرط برای دریافت بورسیه تحصیلی و پذیرش در دانشگاه های معتبر می باشد.

3. دسترسی به منابع علمی و ادبی با یادگیری زبان انگلیسی

نتایج اکثر تحقیقات، آزمایش و بررسی های علمی معتبر در دنیا با زبان انگلیسی منتشر می شوند. اکثر کتاب ها، منابع علمی و ادبی نیز به این زبان نوشته و تألیف شده اند. با تسلط به زبان انگلیسی، سبب دستیابی شما به سطح گسترده ای از علوم خواهد شد.

4. ایجاد فرصت های شغلی مختلف با فراگیری زبان انگلیسی

از انگلیسی در انواع مشاغل استفاده می شود و یادگیری آن شانس پیدا کردن موقعیت های شغلی مختلف را برای شما بیشتر خواهد کرد. این زبان، شما را برای مصاحبه های شغلی مختلف آماده می کند تا در شرکت های بین المللی مختلف استخدام شوید؛ زیرا یکی از لازمه های حضور در این شرکت ها برخورداری از سطح مطلوب زبان انگلیسی است.

۱۰ دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی را بررسی می کنیم.

از انگلیسی در انواع مشاغل استفاده می شود و یادگیری آن شانس پیدا کردن موقعیت های شغلی مختلف را برای شما بیشتر خواهد کرد.

5. انگلیسی زبانی با الفبا و ساختار ساده

الفبای زبان انگلیسی با زبان های بسیاری مشابه است که یادگیری این زبان را برای شما آسان می کند. برعکس خیلی از زبان ها در الفبای انگلیسی از اشکال و نماد های پیچیده استفاده نشده است. قواعد و گرامر انگلیسی پیچیده نیست و به راحتی می توان آن را درک کرد. علاوه بر آن به دلیل بین المللی بودن این زبان، منابع آموزشی مختلف مربوط به انگلیسی به راحتی در دسترس هستند.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

6. گسترش تجارت و بیزنس زبان انگلیسی

اولین قدم برای گسترش شرکت و تجارتتان در خارج از کشور، یادگیری زبان انگلیسی است تا بتوانید با مشتریان خارج از کشور ارتباط برقرار کنید. معاملات بین المللی تمامی شرکت های بزرگ مثل Nokia، Samsung، Renault و… به زبان انگلیسی انجام می گردد. این زبان در معاملات کشورهای مختلفی مثل کانادا، آمریکا، آفریقای جنوبی، هند و انگلیس استفاده می شود. در تمامی روش های پرداخت، توافق نامه ها و… از زبان انگلیسی استفاده می شود.

7. کاربردی بودن زبان انگلیسی در سفرهای مختلف

برای برقراری ارتباط با افراد در هر نقطه از دنیا نیاز به یک زبان مشترک است تا کارهای سفر از قبیل پذیرش هتل، فهمیدن اعلان فرودگاه، دریافت اطلاعات اظطراری، رفتن به رستوران، خرید و بازار و… را انجام داد. زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی این امکان را برای همه افراد کره خاکی فراهم کرده است.

8. دسترسی به اطلاعات اینترنت با زبان انگلیسی

برای نوشتن مقالات و تحقیقات اینترنتی برای دانشجویان نیاز به اطلاعات زیادی است که در زبان فارسی این اطلاعات موجود یا کامل نیست. عدم تسلط به زبان انگلیسی، سبب می شود تا به درک درستی از مطالب و مفاهیم نرسید. بیش از ۵۵ درصد وبسایت ها به زبان انگلیسی نوشته شده اند. علاوه بر این با یادگیری زبان انگلیسی، می توانید در سایت های گفتگو محور عضو شوید و دوستان جدید پیدا کنید.

۱۰ دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی را بررسی می کنیم.

بیش از ۵۵ درصد وبسایت ها به زبان انگلیسی نوشته شده اند.

9. سلامت ذهن و پیشگیری از آلزایمر با یادگیری زبان انگلیسی

تحقیقات نشان می دهد که یادگیری یک زبان جدید یکی از تاثیرگذارترین روش های جلوگیری از بیماری هایی مثل زوال عقل و فراموشی است. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که حین یادگیری زبان دوم، فعالیت مغز، افزایش می یابد و سبب به کارگیری و درگیر شدن سلول های خاکستری مغز می شود. به کارگیری این سلول ها سوخت و ساز آن ها را بیشتر می کند و خونرسانی برای تامین انرژی این سلول ها افزایش می یابد؛ در نتیجه مانع از پیری سلول های مغز می شود.

10. تماشای فیلم های مختلف و گوش دادن به موسیقی انگلیسی

بهترین فیلم های سینما در هالیوود ساخته می شود که اکثر آن ها به زبان انگلیسی ارائه می گردد. با تسلط به زبان انگلیسی، بدون نیاز به زیرنویس فیلم، به راحتی می توانید فیلم های به روز دنیا را تماشا کنید و مفاهیم عمیق آن ها را درک کنید. گوش دادن و درک موسیقی های مختلف انگلیسی نیز، بسیار لذت بخش است. اگر به انگلیسی تسلط داشته باشید به راحتی مفهوم آهنگ را درک می کنید و حتی می توانید با آن هم خوانی کنید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی ۱۰ دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی پرداختیم؛ تا دلایل قانع کننده ای برای یادگیری این زبان برای شما عنوان کنیم. علاوه بر دلایل عنوان شده، شما با فراگیری زبان انگلیسی با افراد و فرهنگ های مختلف آشنا خواهید شد. تسلط به زبان این زبان مزایای بسیار زیادی دارد و برای زندگی مدرن امروز، ضروری و لازم است.

برای شرکت در دوره های مختلف آموزش زبان انگلیسی، می توانید در آموزشگاه صادقی حریری که بهترین آموزشگاه زبان در کرج است مراجعه و در دوره های مختلف آموزشی آن، مثل دوره مکالمه زبان انگلیسی شرکت کنید.برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02634217402 و 02634493983 تماس بگیرید.

یک فکر در مورد “۱۰ دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی

  1. انیسا گفت:

    دلایل یادگیری زبان انگلیسی عالی بود

  2. هنگامه گفت:

    هزار دلیل وجود داره برای یادگیری زبان انگلیسی اخههه

  3. فرمانی گفت:

    دلیل میخواد آخه یادگرفتن زبان انگلیسی؟؟؟

  4. سارینا گفت:

    یادگیری زبان انگلیسی فقط در موسسه زبان صادقی حریری
    با کیفیت عالی

  5. فرخ گفت:

    آموزش زبان انگلیسی به دردتون میخوره فقط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *