دسته‌بندی نشده

آموزش زبان انگلیسی از پایه | صفر تا 100 با بهترین روش ها

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای کودکان پیشنهاد می شود.

آموزش زبان انگلیسی از پایه و سن کم، سبب می شود تا کودکان مقاومت کمتری در برابر آموزش و ارتباط با زبان جدید از خود نشان دهند. این روزها یادگیری زبان انگلیسی، یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها می باشد. زیرا حدود یک پنجم جمعیت کره زمین به زبان انگلیسی صحبت می کنند و به دلیل استفاده از منابع علمی انگلیسی، ارتباط با سایر کشور ها، تجارت، مهاجرت، تحصیل و… نیاز است که به یادگیری زبان انگلیسی از صفر بپردازیم.

روش های بسیار زیادی برای آموزش زبان انگلیسی از پایه وجود دارد که ساده ترین و کاربردی ترین راه آموزش، استفاده از کلاس های آموزشی زبان می باشد. البته ممکن است ترجیح دهید که انگلیسی را به شیوه خود آموزی به کودک خود آموزش دهید؛ ولی استفاده و شرکت در کلاس زبان به دلیل یادگیری اصولی تر از طریق یک معلم با تجربه، تاثیر بیشتری در فراگیری زبان انگلیسی کودکتان دارد. از سایر روش ها می توانید در کنار کلاس های آموزشی استفاده کنید.‌

آموزش زبان انگلیسی از پایه

دوره زبان انگلیسی فشرده

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

 

یکی از آموزشگاه های معتبر برای آموزش زبان انگلیسی از صفر به کودکان شما آموزشگاه زبان صادقی حریری می باشد که در دو دسته کودکان زیر ۵ سال و بالای ۵ سال به آموزش زبان می پردازد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه در آموزشگاه صادقی حریری

این دوره در آموزشگاه صادقی حریری، برای کودکان ۴ تا ۵ ساله، به دلیل عدم توانایی خواندن و نوشتن از کتاب های Super Safari استفاده می شود. این مجموعه کتاب بیشتر متکی به رنگ آمیزی، بازی، شعر و موسیقی است. استفاده از این کتاب ها در یادگیری زبان انگلیسی از پایه، سبب افزایش تمرکز کودکان، تقویت مهارت های حرکتی، حسی و خلاقیت آن ها می شود.

در این کتاب ها بر مکالمه کودکان تاکید می‌شود. البته این مجموعه کتاب در این آموزشگاه زبان در کرج  لزوما تا انتها تدریس نمی شود و پس از رسیدن کودکان به سطح مناسب از زبان انگلیسی از کتاب های Back pack کودکان استفاده می شود.

در آموزش زبان انگلیسی از پایه برای کودکان بالای ۷ سال از کتابهای Back pack استفاده می شود. این مجموعه کتاب یکی از معتبرترین کتاب های آموزش زبان، برای کودکان و نوجوانان است و در هفت سطح منتشر شده است. این کتاب ها با استفاده از آهنگ های جذاب و شاد یادگیری انگلیسی را برای کودکان جذاب تر می نماید. این مجموعه کتاب، مکالمه محور است و سبب افزایش دانش عمومی زبان آموز و یادگیری درس هایی مثل ریاضی و علوم به زبان انگلیسی می شود.

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای کودکان پیشنهاد می شود.

در آموزشگاه حریری برای آموزش زبان انگلیسی از پایه از دو کتاب Back Pack و Super Safari استفاده می شود.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان از پایه

آموزش زبان انگلیسی به کودکان از سنین پایه و کودکی بسیار مهم است و به آنها امکان می‌دهد تا زبان دوم را به صورت طبیعی و بدون تلاش یاد بگیرند.

در اینجا روش‌ها و راهکارهایی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از پایه مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

 

  1. تدریس با استفاده از بازی‌های اکتشافی: یکی از بهترین روش‌ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از پایه، استفاده از بازی‌های آموزشی است. این بازی‌ها علاوه بر اینکه کودکان را سرگرم می‌کنند، زبان انگلیسی را به صورت غیرمستقیم آموزش می‌دهند. مثلاً بازی‌هایی که کودکان را وادار به تشخیص رنگ‌ها، اشکال یا کشف اجزای مختلف در یک تصویر می‌کنند.

 

  1. استفاده از تصاویر متحرک: استفاده از تصاویر متحرک نیز می‌تواند به بهبود فرایند آموزش زبان انگلیسی به کودکان از پایه کمک کند. تصاویر متحرک جذابیت بالایی دارند و باعث می‌شوند که کودکان به راحتی و در عین حال با لذت، واژگان و عبارات جدید را یاد بگیرند.

 

 

  1. ترکیب روش‌های شنیداری و بصری: یکی از بهترین روش‌ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، ترکیب روش‌های شنیداری و بصری است. با استفاده از فیلم‌ها، کارتون‌ها و رسانه‌های دیجیتال، کودکان می‌توانند به صورت غیرمستقیم با زبان انگلیسی آشنا شوند و با لغات و عبارات جدید آشنا شوند.

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان از پایه می‌تواند برای آنها به یادگیری آسان‌تر و موثرتر زبان دوم کمک کند. استفاده از بازی‌ها، آهنگ‌ها، تصاویر متحرک، و ترکیب روش‌های شنیداری و بصری، می‌تواند روش‌های موثری در آموزش زبان به کودکان از پایه باشد. با توجه به اثربخشی این روش‌ها، توصیه می‌شود مدارس و مراکز آموزشی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، از این روش‌ها بهره‌برداری کنند.

بهترین روش های موثر بر یادگیری زبان انگلیسی از پایه

آموزش زبان انگلیسی از صفر به کودکان، نیاز به صبوری دارد و متمرکز شدن آن ها بر آموزش کمی دشوار است. علاوه بر کلاس های آموزشی، برای یادگیری بهتر، نیاز است تا روش های خلاقانه و جذابی برای ترغیب بیشتر کودکان در نظر بگیرید.

1. ساعات تمرین معین و برنامه روزانه منظم داشته باشید

روزانه ساعات مشخصی را تعیین کنید و در آن ساعات به آموزش و تمرین بپردازید. نظم سبب می شود تا یادگیری کودک افزایش یابد. ممکن است در روزهای اول ایجاد یک برنامه منظم، کمی سخت باشد اما باید مداومت به خرج دهید تا کودک تان کم کم به آن عادت کند و آموزش زبان انگلیسی، بخشی از برنامه روزانه تان شود.

2. از انیمیشن های انگلیسی زبان مناسب سن کودک تان استفاده کنید

انیمیشن های انگلیسی، یکی از محبوب ترین و تاثیر گذار ترین روش های یادگیری زبان انگلیسی هستند. همه کودکان به دیدن کارتون علاقه مندند. البته توجه کنید که برای شروع باید از انیمیشن هایی استفاده کنید که شمرده تر و واضح صحبت می کنند.

3. با استفاده از ترانه های انگلیسی به کودکتان آموزش دهید

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی از پایه، آموزش ترانه و آهنگ است. مزیت این روش این است که می توان در هر زمان و مکانی از آن استفاده کرد. شما به عنوان یکی از والدین، باید گوش دادن به موسیقی را برای کودک جذاب کنید. در ازای حفظ ترانه به کودک جایزه کوچکی دهید و یا همراه شعر شکل ها و اشاره های مربوط به آن را با زبان بدن و دست به کودکتان نشان دهید.

4. از اپلیکیشن های آموزش زبان استفاده کنید

برای یادگیری زبان انگلیسی، روش های متعددی از جمله نرم افزارهای آموزشی که در آن ها با استفاده از بازی ها و رنگ های شاد می توانید کودک خود را با حروف انگلیسی آشنا کنید و جملات و لغات جدید را به او آموزش دهید.

5. استفاده از فلش کارت برای یادگیری لغات جدید فراموش نکنید

فلش کارت ها یکی از بهترین ابزار های آموزش زبان انگلیسی از پایه برای کودکان هستند. که با استفاده از آن ها می توانید بازی های مختلفی انجام دهید و علاوه بر سرگرمی به آموزش کودک نیز می پردازید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای کودکان پیشنهاد می شود.

فلش کارت ها یکی از بهترین ابزار های آموزش زبان انگلیسی از پایه برای کودکان هستند.

6. برای کودکتان کتاب داستان انگلیسی بخوانید

هنگام خواب کودک، می توانید با قصه گویی و داستان، سبب یادگیری زبان انگلیسی از صفر در کودکتان شوید. برای ترغیب به گوش دادن می توانید اول از کتابهای ساده تر شروع کنید و کلمات را به آرامی ادا کنید تا کودک آن را متوجه شود. همچنین می توانید شخصیت های مختلف داستان را با صداهای مختلف نشان دهید. خواندن داستان سبب افزایش مهارت شنیداری کودک شما می شود.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بزرگسالان

تقویت زبان فرانسه

۱۰دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا

یادگیری زبان فرانسه از صفر

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

 

جمع بندی

بهترین زمان یادگیری هر چیزی در سنین کودکی می باشد و والدین می توانند برای آموزش زبان انگلیسی کودکشان از این فرصت زمانی بهره بگیرند. برای آموزش زبان انگلیسی از پایه نباید با سختگیری زیاد کودک را خسته کنید یا از او انتظار بیش از حد داشته باشید. باید صبور باشید و کودکتان را برای ادامه آموزش، تشویق و ترغیب کنید.

آموزشگاه حریری صادقی برگزار کننده دوره های ترمیک کودکان، زیر نظر اساتید مجرب می باشد. پیشنهاد می کنیم که از این کلاس ها برای یادگیری هرچه بهتر کودکتان کمک بگیرید. شما می توانید برای بهبود سطح زبان و مکالمه خود در دوره مکالمه زبان انگلیسی آموزشگاه شرکت کنید. شما همچنین می توانید مقاله ی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را مطالعه فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *