دوره های زبان فرانسه

۱۰ دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

10 دلیل برای یادگیری زبان فرانسه را بررسی خواهیم کرد.

زبان فرانسه دومین زبان پس از انگلیسی است که برای یادگیری، پرطرفدار می باشد. این زبان به همراه زبان انگلیسی، زبان رسمی سازمان های بین المللی متعدد از جمله اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است. دلایل زیادی برای یادگیری این زبان و شرکت در دوره زبان فرانسه وجود دارد برای مثال تحصیل در کشور فرانسه یا کشورهای فرانسوی زبان، کار و تجارت با کشور فرانسه، مطالعه آثار ادبی و فرهنگ غنی این کشور و…

اگر شما در حال مطالعه این مقاله هستید، مطمئنا به یادگیری این زبان علاقه مند می باشید؛ اما ممکن است ندانید که یادگیری زبان فرانسه در زندگی شما چقدر موثر و فرصت آفرین می باشد. در این مقاله ۱۰ دلیل برای یادگیری زبان فرانسه به شما ارائه می دهیم تا انگیزه لازم برای شروع یادگیری این زبان را به دست آورید.

 

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

 

 

1. افزایش فرصت شغلی با یادگیری زبان فرانسه

توانایی صحبت کردن به زبان فرانسه در کنار زبان انگلیسی در پیدا کردن مشاغل بسیاری که از آن به عنوان زبان رسمی خود استفاده می کنند، بسیار کاربرد دارد. زبان فرانسه، مسیر پیشرفت شغلی شما را هموار خواهد کرد و امکان اشتغال در هزاران شرکت با زبان رسمی فرانسوی را، برای شما فراهم می کند. زبان فرانسه سومین زبان تجاری مهم پس از ماندارین یا چینی و انگلیسی می باشد؛ در نتیجه با یادگیری آن می‌ توانید تجارت خود را در فرانسه و کشورهای فرانسوی زبان، گسترش دهید.

2. امکان تحصیل در فرانسه و دانشگاه های معتبر فرانسوی زبان

با یادگیری زبان فرانسه، امکان تحصیل در دانشگاه های معروف و مدارس عالی مهندسی و بازرگانی و… با رتبه علمی بالا در کشور فرانسه امکان پذیر است. با تسلط به این زبان، می توانید از بورسیه های تحصیلی دولت فرانسه، برای ادامه تحصیل در بسیاری از رشته های مختلف استفاده کنید. بسیاری از مراکز معتبر علمی و آموزشی جهان، با زبان فرانسه کار می کنند که با تسلط به آن، علاوه بر تحصیل در کشور فرانسه می توانید به تحصیل در کشور های مختلف نیز بپردازید.

3. زبان فرانسه زبانی پر متکلم در سراسر دنیا

زبان فرانسوی زبانی برای ارتباطات بین المللی می باشد؛ زیرا حدود ۲۷۴ میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند. این زبان در کنار زبان انگلیسی در همه قاره ها صحبت می شود و ۲۹ کشور در ۵ قاره دنیا زبان فرانسوی را به عنوان زبان رسمی خود، برگزیده اند. فرانسوی پنجمین زبان پر گوینده در دنیاست و حدود یک پنجم از قاره اروپا به عنوان زبان دوم به آن مسلط اند.

4. مطالعه فرهنگ و ادبیات غنی فرانسه و دسترسی به منابع علمی گسترده

فرانسوی به عنوان زبان فرهنگ در دنیا شناخته می شود. یادگیری این زبان، دسترسی به آثار و شاهکار های ادبی فرانسه مانند آثار ویکتور هوگو،  ژول ورن، بالزاک، الکساندر دوما، امیل زولا، آنتوان دوسنت اگزوپری و… را فراهم می کند. کشور فرانسه، بیشترین تعداد جایزه نوبل ادبیات در میان همه کشورهای جهان را به خود اختصاص داده است. منابع گسترده علمی بسیار زیادی هستند که به زبان فرانسه نوشته شده اند و تنها درصد کمی از آن ها به زبان انگلیسی ترجمه شده است. برای دست یابی به منابع علمی بیشتر، بهتر است این زبان را فرا بگیرید.

10 دلیل برای یادگیری زبان فرانسه را بررسی خواهیم کرد.

یادگیری این زبان، دسترسی به آثار و شاهکار های ادبی فرانسه مانند آثار ویکتور هوگو، ژول ورن، بالزاک، الکساندر دوما و… را فراهم می کند.

5. سفر به فرانسه به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب

فرانسه یکی از بهترین مقاصد گردشگری در دنیاست و سالانه بیش از۷۹.۵ میلیون نفر توریست دارد. توانایی صحبت کردن به فرانسه، سبب می شود تا در سفر خود به راحتی با مردم این کشور ارتباط برقرار کنید و با فرهنگ و سبک زندگی فرانسوی آشنا شوید و از سفر کردن به پاریس و سایر مناطق در فرانسه لذت ببرید.  علاوه بر کاربرد این زبان در سفر به فرانسه،  می توان از آن در سفر به کانادا، سوئیس، آفریقا، موناکو، بلژیک و… استفاده کرد.

6. زبانی برای روابط بین المللی

زبان فرانسوی در نهاد های بین المللی مختلف، بسیار پر کاربرد است. این زبان در کنار زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی سازمان ملل و اتحادیه اروپا شناخته می شود. جلسات دادگاه بین المللی کیفری و همچنین مسابقات المپیک با استفاده از زبان فرانسوی و انگلیسی برگزار می شود. فرانسوی یکی از زبان های رسمی در ناتو است و از آن به صورت داوطلبانه در یونسکو و صلیب سرخ استفاده می شود. این زبان یکی از زبان های رسمی مسابقات و رویداد های بزرگ ورزشی، مثل تور دوچرخه سواری فرانسه (tour de France) و مسابقات اتومبیل رانی ای مثل Monte Carlo  است.

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

7. فرانسوی زبانی زمینه ساز یادگیری سایر زبان های لاتین

با یادگیری زبان فرانسه یادگیری سایر زبان‌های لاتین مثل پرتغالی، اسپانیایی، ایتالیایی و حتی رومانیایی به دلیل داشتن واژه های مشترک با آن ها و مفاهیم دستوری یکسان راحت تر است. یادگیری زبان انگلیسی با فراگیری زبان فرانسه بسیار راحت تر خواهد ؛ زیرا ریشه نیمی از لغات انگلیسی از زبان فرانسوی می باشد هر چند که ممکن است شباهت خیلی واضحی نداشته باشند.

8. زبان فرانسه زبان صحبت با دنیا

پس از زبان انگلیسی و آلمانی زبان فرانسوی، سومین زبان پرطرفدار در دنیای مجازی می باشد. در واقع یادگیری زبان فرانسه، دریچه جدیدی در خصوص ارتباط با سایر فرانسوی ‌زبانان در سراسر دنیا به روی شما باز می کند. با تسلط به زبان فرانسه می توانید از اخبار روز دنیا که توسط رسانه های بین المللی فرانسه زبان مثل رادیو بین‌المللی فرانسه و France 24 منتشر می شوند، مطلع شوید.

10 دلیل برای یادگیری زبان فرانسه را بررسی خواهیم کرد.

پس از زبان انگلیسی و آلمانی زبان فرانسوی، سومین زبان پرطرفدار در دنیای مجازی می باشد.

9. ورود به دنیای هنر با یادگیری زبان فرانسوی

زبان فرانسه، زبان فرهنگ، هنر و شعر است که سبب دسترسی شما به دنیای مد و فشن، معماری، رقص، آشپزی، سینما و موسیقی می شود. جشنواره بین المللی فیلم کن، هر ساله در این کشور برگزار می ‌شود و توجه همه جهان را به خود جلب می کند. موزه های هنری بسیار زیادی در فرانسه وجود دارد که با آشنایی و تسلط به زبان فرانسه درک بهتری از آثار موجود در حوزه هنری این کشور خواهید داشت.

10. امکان مهاجرت به یک کشور فرانسوی زبان

بسیاری از کشور ها به زبان فرانسه روان صحبت می کنند؛ از جمله بلژیک، برخی کشورهای آفریقایی، سوئیس، استان کبک کانادا، موناکو و… با یادگیری زبان فرانسه، فرصت مهاجرت به کشورهای مختلف برای شما فراهم می شود. فراگیری زبان فرانسه، یک گزینه مناسب برای ورود به اروپا و کانادا می باشد. جالب است بدانید که حدود ۸۰ درصد ساکنین استان کبک کانادا به زبان فرانسوی صحبت می کنند.

برای یادگیری زبان فرانسوی از کجا شروع کنیم؟

اگر انگیزه لازم برای یادگیری زبان فرانسه را به دست آوردید، برای شروع آن باید در دوره‌ های آموزش زبان فرانسه شرکت کنید. آموزشگاه صادقی حریری بهترین آموزشگاه زبان در کرج در زمینه آموزش زبان فرانسه، است که با شرکت در دوره زبان فرانسه  آموزشگاه ما از صفر تا صد و به صورت کاربردی، آن را فرا خواهید گرفت.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی ۱۰ دلیل برای یادگیری زبان فرانسه پرداختیم تا این زبان را به عنوان زبان دوم یا سوم خود برگزینید. در کنار همه این دلایل، یادگیری یک زبان جدید مثل فرانسه، سبب افزایش توانایی های فردی و شخصیتی شما می شود و تفاوت های ساختاری زبان جدید با زبان مادری، مغز شما را به چالش می کشد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه یادگیری زبان فرانسه، می توانید به مقاله های یادگیری زبان فرانسه از صفر و بهترین منابع برای تقویت زبان فرانسه در وبسایت آموزشگاه حریری، مراجعه نمایید.

یک فکر در مورد “۱۰ دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

  1. لیلا گفت:

    یادگیری زبان فرانسه خیلی لذت بخشه
    ممنون از مقاله خوب شما

  2. رونیا گفت:

    یادگیری زبان فرانسه برای پیدا کردن فرصت های شغلی عالیه

  3. مهکامه گفت:

    زبان فرانسه یکی از شیرین ترین زبان های دنیاست

  4. دنیاا گفت:

    زبان فارسی و فرانسه فقط
    عالییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *