دوره های زبان فرانسه

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه کدام است؟

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه کدام است؟ منابع مناسب آموزش فرانسوی برای سطح مبتدی شامل چه کتاب هایی می شود؟ اگر قصد شروع ویادگیری زبان فرانسه را دارید و به دنبال کتاب و منابع آموزشی مناسب دوره زبان فرانسه کارآمد هستید در ادامه مقاله همراه ما باشید. ما در این مقاله ۶ کتاب مفید و کاربردی Edito، Alter ego، Entre Amis، Easy french step-by-step، Cafe creme و  Contacs: langue et culture feracaises می پردازیم و ویژگی های هر یک از این کتاب ها را برای شما بیان می کنیم تا در مسیر آموزش زبان فرانسه به شما کمک کرده باشیم.

زبان فرانسه زبان هنر، شعر، آشپزی، مد و فشن، رقص و معماری است و در سراسر دنیا با لقب زبان عشاق شناخته می شود. تسلط و توانایی صحبت به این زبان فرصت های شغلی و تحصیلی فراوانی را برای شما ایجاد خواهد کرد. فرانسوی جز زبان های رسمی سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، ناتو، کمیته بین المللی المپیک، یونسکو، صلیب سرخ و… است. پس فراگیری این زبان به عنوان یکی از پر گویش ورترین زبان ها در دنیا دارای مزیت های بسیاری است. در ادامه به معرفی و بررسی بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه می پردازیم.

 

 

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

۱۰دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

 

کتاب های مفید برای آموزش زبان فرانسه

1. کتاب Entre Amis

این کتاب با داشتن تصاویر گرافیکی و عکس های متعدد در به خاطر سپردن مفاهیم در حافظه تصویری به ذهن کمک می کند. Entre Amis به آموزش زبان فرانسه در سطح مبتدی می پردازد که بیان ساده و روان متون آن برای افرادی که قصد دارند این زبان را شروع کنند، قابل درک و راحت است.

کتاب Entre Amis با قرار دادن خواننده در موقعیت های واقعی، سبب می شود تا با زبان و فرهنگ کشور فرانسه بیشتر آشنا شود؛ که همین موجب ماندگاری مفاهیم در ذهن خواهد شد. تمرکز این کتاب بر روی ارتباط با سایر افراد و مکالمه است و به آموزش لغات فرانسوی به همراه گرامر می پردازد و ناشر این کتاب پیشنهاد کرده است که برای یادگیری بهتر، یک دوست پیدا کنید و با هم تمرین کنید.

2. کتاب Alter ago A1

یکی از جدیدترین، به روز ترین و بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه این مجموعه کتاب است که از A1 یا سطح مبتدی به آموزش می پردازد. کتاب Alter ago بر هر چهار مهارت، شنیداری، گفتاری، واژگان و گرامر تمرکز دارد و تمامی نیاز های آموزشی زبان آموزان را برطرف می کند. کتاب اول دارای ۱۰ بخش است که در هر بخش چند درس وجود دارد. این کتاب، گرامر پایه را به طور منظم و درس به درس آموزش خواهد داد و هر درس دارای موضوع و تم مشخص و ثابتی خواهد بود. واژه نامه مربوط به هر درس نیز، در انتهای کتاب ضمیمه شده است.

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه کدام است؟

یکی از جدیدترین و به روز ترین کتاب های آموزش زبان فرانسه این مجموعه کتاب است که از A1 یا سطح مبتدی به آموزش می پردازد.

3. کتاب  Edito A1

طراحی کتاب Edito به این صورت است که سعی شده بر روی چهار مهارت گفتاری، شنیداری، گرامر و واژگان تمرکز شود. هر کتاب این مجموعه دارای ۱۲ فصل است که کتاب های ابتدایی آن برای سطح مبتدی مناسب می باشد. متون و نوشته های موجود در هر فصل از نوشته های ادبی، روزنامه ها و وبسایت های مربوط به کشور فرانسه برگرفته شده است. ایده خوب این کتاب برای تقویت مهارت شنیداری زبان آموز، استفاده از فایل های صوتی برگرفته شده از رادیو فرانسه است تا زبان آموز به شنیدن این زبان عادت کند.

در کتاب Edito از تمرین های متعددی استفاده شده است که هم در کتاب اصلی و هم در کتاب کار قرار گرفته اند. این کتاب، اصطلاحات و جملات زبان فرانسه را به روان ترین و ساده ترین شکل ممکن به زبان آموز آموزش می دهد. Edito قطعا در لیست بهترین کتاب برای شروع فرانسه قرار می گیرد. در موسسات زبان های خارجه معتبری مثل صادقی حریری، این کتاب از سطح مبتدی تا پیشرفته در دوره ی آموزش زبان فرانسه آموزش داده می شود.

4. کتاب Easy french step-by-step

این کتاب یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین کتاب آموزش زبان فرانسوی می باشد. همانگونه که از نام این کتاب، یعنی فرانسوی آسان قدم به قدم مشخص است؛ مرحله به مرحله سیصد فعل که اولویت بندی نیز شده اند را با تمرین و تکرار می آموزید. این افعال برای ارتباط و مکالمات ابتدایی ضروری هستند. روش به کار برده شده در این کتاب با استفاده از گرامر، واژگان و افعال مختلف موجب یادگیری هرچه بهتر شما خواهد شد. در کتاب فرانسوی آسان قدم به قدم، شما با ساختار دستوری زبان فرانسه، جملات و عبارات گفتگوی روزمره فرانسوی آشنا خواهید شد.

5. کتاب Cafe creme

این مجموعه کتاب یکی از قدیمی ترین کتاب های آموزش زبان فرانسه است که دارای یک روند ثابت داستانی برای ترغیب و جذب زبان آموزان است. هر کتاب دارای ۱۶ درس کامل است که هر درس به یک مبحث پرداخته و گرامر محور است. این کتاب دارای تمرین های دوره ای می باشد و پس از هر ۴ درس، این تمارین به همراه آموزش نکات و معرفی مشاهیر و مراسم های فرهنگی فرانسه قرار می گیرد. این کتاب نیز در لیست بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه قرار می گیرد.

این کتاب دارای ضمیمه گرامر و لغات به ترتیب حروف الفبا به همراه ترجمه به چند زبان مختلف در انتهای کتاب است و از دیالوگ ها و اصطلاحات زنده فرانسوی در آن استفاده شده است. Cafe creme نیز در آموزشگاه زبان صادقی حریری تدریس می شود.

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه کدام است؟

در کتاب Cafe creme از دیالوگ ها و اصطلاحات زنده فرانسوی در آن استفاده شده است در نتیجه در لیست بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه قرار می گیرد.

6. کتاب Contacts: langue et culture françaises

این کتاب دارای گرافیک و جلوه های بصری عالی است و در کنار آموزش، شما را با زمینه های فرهنگی کشور فرانسه آشنا می کند. در این کتاب لغات، اصطلاحات و مفاهیم معمول زبان فرانسوی به کار برده شده است. نکته مثبت این کتاب وجود یک لغت نامه فرانسوی به انگلیسی در انتهای کتاب است که شما را از دیکشنری بی نیاز می کند. شیوه آموزشی کتاب، بسیار مناسب است و هر واژه نیز دریک صفحه به همراه چند تصویر و نمونه آموزش داده می شود.

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

 

سخن پایانی

در این مقاله ۶ مورد از بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه را معرفی کردیم تا به شما در شروع یادگیری این زبان کمک کرده باشیم. یادگیری یک زبان جدید کمی چالش برانگیز است؛ اما مطالعه کتاب های آموزشی مناسب در کنار بهره گیری از آموزش های یک استاد مجرب شما را به سرعت در مسیر پیشرفت قرار خواهد داد. صادقی حریری، یک آموزشگاه زبان در کرج است که برگزار کننده دوره زبان فرانسه از سطح مبتدی تا پیشرفته می باشد. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02634217402 و 02634493983 تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر درباره زبان فرانسه مقالات برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟ و یادگیری زبان فرانسه از صفر را مطالعه فرمایید.

یک فکر در مورد “بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

  1. نیوشا گفت:

    مقاله بسیار خوبی بود

  2. نیوشا گفت:

    مقاله بسیار خوبی بود
    سپاسگزارم

  3. نیلا گفت:

    ممنون از کتاب های خوبی که معرفی کردید
    سپاس

  4. ننا گفت:

    عالی و کاربردی

  5. سمیعی گفت:

    امیدوارم از این مقالات بیشتر بذارین

  6. نسترن گفت:

    سپاس ویژه بابت مقالات خوبی که در سایتتون بارگزاری می کنید

  7. ستاره گفت:

    خیلی خوب توضیح داده بودین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *