دسته‌بندی نشده

یادگیری زبان فرانسه از صفر | گام به گام در آموزشگاه حریری

یادگیری زبان فرانسه از صفر پیشنهاد می شود.

یادگیری زبان فرانسه از صفر به عنوان زبان رسمی ۲۹ کشور و چهارمین زبان بزرگ اتحادیه اروپا، نیاز به روشی صحیح و اصولی دارد تا سبب شود به صورت موثر و زودتر، این زبان را فرا بگیرید. این روش، همان به کارگیری یک استاد مجرب و استفاده از کتاب های آموزشی مناسب است. در این مقاله، قصد داریم شما را در یادگیری زبان فرانسه راهنمایی و به دوره زبان فرانسه آموزشگاه صادقی حریری دعوت کنیم.

در دنیای کنونی برای به دست آوردن موقعیت های اجتماعی، شغلی، تحصیلی و… فقط تسلط به زبان انگلیسی کافی نیست و باید به یادگیری زبان سوم نیز پرداخت. جالب است بدانید که زبان فرانسوی بعد از زبان انگلیسی، دومین زبان منتخب برای یادگیری در سطح جهان می باشد.

 

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

تقویت زبان فرانسه

۱۰دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

 

 

 برای یادگیری زبان فرانسه مبتدی از کجا شروع کنیم؟

اگر قصد فراگیری زبان فرانسوی دارید، برای شروع باید این گونه عمل کنید:

  1. حروف الفبا را را بگیرید: یادگیری الفبای هر زبانی لزومه شروع آن است. دقت کنید که نباید الفبا را یکباره و به صورت مداوم و فشرده یاد بگیرید. در ابتدا، حروفی که کمی نزدیک تر به زبان فارسی هستند و در موردشان ذهنیت بهتری دارید را مطالعه کنید. سپس به‌ بررسی حروفی که با آن مشکل دارید، بپردازید.
  1. واژه های مهم فرا بگیرید: برای شروع یادگیری زبان فرانسه از صفر باید تعدادی از لغات مهم و ضروری را که برای رساندن منظور اهمیت دارند را فرا بگیرید. این لغات را می ‌توانید در دیکشنری پیدا کنید یا یک نرم افزار آموزش لغات فرانسوی روی تلفن همراه خود نصب کنید.
  1. گرامر و قواعد ابتدایی را شروع کنید: دستور زبان باعث می ‌شود تا با ساختار جملات و نحوه ترکیب و ساخت جملات متفاوت آشنا شوید. پس از اینکه لغات و افعال مهم را فرا گرفتید با یادگیری گرامر، شروع به جمله سازی کنید.

آیا یادگیری زبان فرانسه از پایه سخت است؟

الفبای زبان فرانسوی، همانند الفبای زبان انگلیسی از ۲۶ حرف لاتین، تشکیل شده است.یادگیری زبان فرانسه از صفر و فراگیری آوا و تلفظ الفبای آن در ابتدا، کمی عجیب به نظر می رسد؛ زیرا برخی از حروف آن در زبان فارسی وجود نداشته اند. علاوه بر این در زبان فرانسه، همه اسامی دارای جنسیت هستند و این جنسیت در دو دسته مذکر و مونث به صورت اجباری به کار برده می شود. قواعد مرتبط با تشخیص جنسیت در زبان فرانسه، کمی پیچیده است و باید به صورت مداوم تمرین شود تا از یاد نرود.

زبان فرانسه نسبت به زبان انگلیسی، دارای جزئیات گرامری بیشتری است و یادگیری آن، زمان بیشتری می طلبد. با این حال، نمی توان گفت که یادگیری آن سخت است؛ زیرا اگر به آن علاقه داشته باشید و به تمرین و ممارست در آن بپردازید به زودی خواهید دید که سطح یادگیری زبان فرانسه از مبتدی را می گذرانید و به سطح متوسط  می رسید. در واقع اگر برای یادگیری این زبان مشتاق باشید، موفقیت شما حتمی خواهد بود.

آموزش زبان فرانسه از صفر پیشنهاد می شود.

زبان فرانسه نسبت به زبان انگلیسی، دارای جزئیات گرامری بیشتری است و یادگیری آن، زمان بیشتری می طلبد.

چگونه به شروع یادگیری زبان فرانسه از صفر بپردازیم؟

  1. تعیین هدف: اولین قدم برای شروع آموزش زبان فرانسه از پایه، تعیین هدف از فراگیری آن است. برای یادگیری زبان فرانسوی باید مشخص کنید که هدفتان چیست؟ آیا قصد تحصیل در فرانسه را دارید؟ قصد دارید به عنوان توریست به این کشور سفر کنید؟ اهداف اقتصادی، شغلی و تجاری دارید؟ یا فقط به یادگیری یک زبان جدید علاقه مندید؟
  2. انتخاب روش آموزش: برای آموزش زبان فرانسه مبتدی به یک استاد و معلم فرانسه نیاز است. زیرا اگر به اشتباه مطلبی را فرا بگیرید سبب نهادینه شدن آن در ذهن شده ودر سطوح بالاتر موجب خطای بیشتر می شود. همچنین اگر به خود آموزی بپردازید، ممکن است ممارست نورزید و انگیزه و پشتکار خود در مسیر آموزش را از دست بدهید.

آموزش زبان فرانسه از پایه در آموزشگاه حریری

آموزش زبان فرانسه از صفر تا صد در آموزشگاه صادقی حریری صورت می گیرد. این دوره ها برای سنین نوجوان تا بزرگسال به صورت آنلاین و حضوری در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. منابع آموزشی کارآمد و مفید آموزشگاه، سبب یادگیری هرچه بهتر و موثرتر زبان آموز می شود.

یکی از منابع آموزشی استفاده شده، مجموعه کتاب Cafe Creme است. سری کتاب های آموزشی زبان فرانسوی که با داشتن خط داستانی ثابت و آموزش های گرامر محور، سبب جذب زبان آموز به خواندن و مرور دروس آن می شود.

منبع آموزشی دیگر دوره ی فرانسه، مجموعه کتاب های Edito هستند که به یادگیری زبان فرانسه از مبتدی تا پیشرفته می پردازند. این کتاب ها به فعالیت های سرگرم کننده و کاربردی مشهور هستند و سعی می کنند تا مسیر یادگیری زبان فرانسوی را آسان تر کنند. کتاب Edito در چهار سطح A1, A2, B1, B2 به همراه کتاب دانش آموز، کتاب تمرین و فایل های صوتی، توسط انتشارات DIDIER FILE منتشر شده است. هر کتاب در ۶۰ جلسه، توسط استاد مجرب این آموزشگاه زبان در کرج ، آموزش داده می شود.

آموزش زبان فرانسه از صفر پیشنهاد می شود.

منابع آموزشی آموزشگاه حریری برای یادگیری زبان فرانسه از صفر، دو مجموعه کتاب Edito و Cafe Creme می باشد.

برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

 

موثرترین ترفند ها در یادگیری زبان فرانسوی

برای یادگیری زبان فرانسه از صفر، در کنار آموزش های استاد به موارد زیر توجه کنید  تا هر چه سریعتر و بهتر آن را فرا بگیرید:

1. سعی کنید گرامر دروس را به خوبی یاد بگیرید

یادگیری لغات و تلفظ آن ها بسیار مفید است؛ اما تا زمانی که گرامر و ساختار جمله فرانسوی را بلد نباشید این واژگان به کار نمی آیند.

2. عبارات روزمره مکالمه فرانسوی را فرا بگیرید

پس از یادگیری ابتدایی گرامر، عبارات متداول روزمره را فرا بگیرید تا به مرور، مکالمه روان و تلفظ صحیح تری داشته باشید.

3. یک دوست فرانسوی پیدا کنید

برای یادگیری زبان فرانسه از پایه می توانید با فرانسوی زبانان به مکالمه بپردازید. پیدا کردن یک دوست فرانسوی، شما را در معرض هرچه بیشتر یادگیری این زبان قرار می دهد.

4. از اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسه استفاده کنید

استفاده از این نرم افزارها به شما این امکان را می دهد که در هر مکان و موقعیتی به آموزش زبان فرانسه از صفر تا پیشرفته  بپردازید. در این اپلیکیشنها، آموزش ها به صورت طبقه بندی شده ارائه می شود و در کنار آموزش های معلم فرانسه تان، بسیار کاربردی است.

5. خود را در معرض زبان فرانسه قرار دهید

برای یادگیری واژگان فرانسوی، باید آن را تبدیل به بخشی از زندگی روزمره تان کنید. برای مثال، می توانید لیست خرید روزانه خود را به زبان فرانسه بنویسید یا یک دفتر خاطرات فرانسوی داشته باشید، به فرانسوی فکر کنید و…

6. تمرین روزانه داشته باشید

برای ثبت شدن آموخته ها در در ناخودآگاه ذهن، باید آموخته های قبلی خود را مرور و تکرار کنید و موارد آموزشی جدید را تمرین کنید. تمرین و ممارست جز جدایی ناپذیر و اصلی یادگیری زبان می باشد.

جمع بندی

در این مقاله درباره یادگیری زبان فرانسه از صفر صحبت کردیم و نحوه شروع و تعدادی از روش های موثر در یادگیری بهتر زبان فرانسه را بیان کردیم. باید توجه کنید، که مهم ترین شروط یادگیری زبان فرانسه، اعتماد به نفس، علاقه و درگیر کردن خود با آن است. از تلفظ واژگان خجالت نکشید و آنقدر تلفظ و صحبت کنید تا به لهجه نیتیو آن برسید. به شما پیشنهاد می کنیم در دوره مکالمه زبان انگلیسی آموزشگاه ما نیز شرکت کنید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02634217402 و 02634493983 تماس بگیرید.

یک فکر در مورد “یادگیری زبان فرانسه از صفر | گام به گام در آموزشگاه حریری

  1. نیوشا گفت:

    یادگیری فرانسه عالیه

  2. فرنگیس گفت:

    مراحل یادگیری فرانسه گام به گام عالی بود

  3. تارا گفت:

    موسسه حریری کلاس فرانسشون خیلی مفید بود برام

  4. روشا گفت:

    زبان فرانسه رو خوب یاد بگیریم با موسسه خوب

  5. ثریا گفت:

    مقاله خیلی مفیدی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *