دوره های زبان آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی کدام است؟ استفاده از آموزش های یوتیوب به عنوان یک منبع رایگان، جامع، مفید و گسترده در کنار دوره زبان آلمانی بسیار مفید است. در یوتیوب، آموزش های زبان آلمانی با روش های مختلف از سطح مبتدی تا پیشرفته ارائه می شود که با استفاده از آن ها می توانید به تقویت دایره واژگان و مهارت های گفتاری و شنیداری بپردازید. در ادامه ۱۰ تا از بهترین کانال های یوتیوب برای آموزش زبان آلمانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

۱۰دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا

یادگیری زبان فرانسه از صفر | گام به گام

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

فواید تقویت زبان آلمانی با ویدیوهای یوتیوب

  • تماشای ویدیو در یوتیوب به هیچ هزینه ای نیاز ندارد.
  • محتواهای موجود در یوتیوب بسیار گسترده است و شما می توانید بر اساس سطح خود ویدیوهای مناسب را انتخاب کنید.
  • سرعت مکالمه در ویدیوهای یوتیوب نرمال بوده و میتوانید به راحتی کلمات و عبارات را بفهمید.
  • با تماشای ویدیوهای یوتیوب شما با لهجه و گویش های مختلف آشنا می شوید و مهارت لیسنینگ خود را تقویت خواهید کرد.

 بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی| معرفی ۱۰ مورد

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از کلاس های آنلاین تخصصی آلمانی در سراسر ایران با شماره های 34217402-026 و 34493983-026 تماس حاصل نمایید

 

1. Easy German

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال Easy German بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی است.

کانال Easy German با روش آموزشی سرگرم کننده و آسان به آموزش زبان آموزان می پردازد. فیلم های آموزشی موجود در این کانال برای سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته مناسب است و هر شخص بر اساس سطح خود می تواند از این ویدیو ها استفاده کند. یکی از مزایای بهره مندی از آموزش های این کانال این است که ویدئوهای آن زیرنویس انگلیسی و آلمانی دارد. این موضوع به یادگیری عمیق و تقویت مهارت خواندن زبان آموز کمک می کند.

 

در این کانال، مجریان برنامه به خیابان های شهر برلین می روند و درباره موضوعات مختلف و روزمره با مردم مصاحبه می کنند. در این روش علاوه بر آشنایی با ساختار گرامری زبان آلمانی، شما با فرهنگ، جشن های ملی، آداب و رسوم، شهرها، غذاهای مختلف و… کشور آلمان آشنا خواهید شد.

 

کانال Easy German

2. Get Germanized

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال Get Germanized

 

نمونه بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی این ‌کانال است که با ۴۴۹ هزار مشترک، یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کانال ها در زمینه آموزش زبان آلمانی است. کانال Get Germanized ترکیبی از زبان آلمانی و انگلیسی را برای صحبت کردن درباره آلمان و آلمانی زبان ها استفاده می کند. آموزش های این کانال از سطح مبتدی تا پیشرفته می باشد و افراد مبتدی به راحتی می توانند از الفبای آلمانی این زبان را فرا بگیرند.

 

ویدیوهای کانال علاوه بر یادگیری زبان، فرهنگ، آداب و رسوم، تاریخ، معماری و آشپزی کشور آلمان را به شما معرفی می کند. در این کانال برای تمامی آموزش های اولیه مثل اعداد، تلفظ، حروف الفبا و…ویدیوهای مختلفی وجود دارد؛ از این رو یک کانال مناسب برای یادگیری زبان آلمانی می باشد.

 

کانال Get Germanized

3. Deutsch fur Euch

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال Deutsch fur Euch

 

مدرس این کانال یعنی کاتیا فردی خوش رو است که به گفته خودش ماموریت دارد تا به مردم زبان آلمانی آموزش دهد و خسته کننده بودن یادگیری زبان را از بین ببرد. کانال Deustch fur Euch سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد  و ویدیوهای فراوانی برای افراد مبتدی در آن قرار گرفت. بیشتر تمرکز آموزش های این کانال بر افزایش درک مطلب و گرامر زبان آلمانی است.

 

کانال Deutsch fur Euch

4. Learn German with Anja

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال Learn German with Anja

 

یکی از کانال های محبوب آموزش زبان آلمانی Learn German with Anja است که در لیست بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی قرار می گیرد. این کانال با بیش از ۹۲۰هزار مشترک جز محبوب ترین کانال های یوتیوب می باشد. محتوای ویدیوهای این کانال ترکیبی از دو زبان انگلیسی و آلمانی است و آموزش های آن مختص زبان آموزان مبتدی و متوسط است.

 

توجه عمده آموزش ها بر واژگان مبتدی و متوسط و گرامر می باشد. مدرس این کانال خانم Anja است که محبوبیت زیادی بین زبان آموزان آلمانی دارد و آموزش ها و محتواهای خلاقانه و شاد آن مباحث زیادی را پوشش می دهد. یکی از مزیت های این کانال این است که بهترین منابع مکمل یادگیری زبان آلمانی، مثل فیلم های آلمانی معرفی می شود.

 

کانال Learn German with Anja

 

5. Learn German with German pod101

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال German pod101

 

این کانال به عنوان بهترين کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی با برنامه های آموزشی مخصوص و جالب به شما چگونه صحبت کردن، خواندن، نوشتن و درک مطلب را آموزش می دهد. در این کانال بیش از ۱۲۰۰ درس صوتی و ویدیویی زبان آلمانی است که فرمت های مختلف این ویدیوها جذابیت ویژه ای به آن ها داده است.

 

ویدیوهای مختلف کانال German pod101 در دسته بندی های مختلفی مثل آلمانی در ۳ دقیقه، تمرین شنیداری آلمانی، یادگیری تعطیلات آلمانی و… قرار گرفته اند. زبان آموزان با استفاده از این آموزش ها مهارت شنیداری و مکالمه خود را ارتقا می بخشند.

 

کانال German pod101

6. Lingoni German

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال Lingoni German

کانال Lingoni German با عنوان قبلیLearn German with Genny یک کانال یوتیوب عالی برای یادگیری زبان آلمانی است. جنی مدرس این کانال در طی سال ها نکات مختلف زبان آلمانی را جمع آوری کرده است. و در قالب آموزش ها و تمارین هدفمند، برای زبان آموزان سطح مبتدی تا سطح متوسط، در کانال خود قرار داده است.

 

تمرکز آموزش های این کانال بر مهارت های شنیداری، گرامر و واژگان می باشد و ویدیوهای دسته بندی نشده ای در زمینه مطالب عمومی و ولاگ هایی به زبان آلمانی در آن قرار گرفته است.

 

محتواهای این کانال بسیار کاربردی است؛ زیرا به شما یاد می دهد چگونه در مکان هایی مثل اداره، فروشگاه، رستوران و… صحبت کنید و نیازهای خود را برطرف کنید. از مزایای منحصر به فرد این کانال می توان به لیست پخش جامع آن با بیش از ۹۰۰ ویدیو اشاره کرد که هر یک از آن ها به یک موضوع منحصر به فرد مثل واژگان، گرامر، مهارت شنیداری و… می پردازند.

 

کانال Lingoni German

7. Deustch mit Marija

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال Deustch mit Marija

 

این کانال توسط مدرس لتونیایی به نام Marija ایجاد شده است و به زبان ‌آموزان در تمام مراحل یادگیری زبان آلمانی کمک می کند؛ از این رو در لیست ده تایی بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی قرار می گیرد.

آموزش های این کانال درباره نکات گرامر آلمانی، واژگان، سبک زندگی مثل کار، بهره وری و… می باشند. این آموزش ها همچنین توجه ویژه ای به مهارت Prufungen (آزمون) دارند و راهنمایی های عمیقی درباره نحوه موفقیت در تکمیل آزمون های رسمی مهارت زبان آلمانی ارائه می دهند.

 

کانال Deustch mit Marija

8. Learn German with Herr Antrim

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال Learn German with Herr Antrim

 

آقای آنتریم یک مدرس انگلیسی زبان است که قصد دارد با روش های جذاب و سرگرم کننده، زبان المانی را به مشترکان کانال خود آموزش دهد. آموزش های این کانال به وسیله آقای آنتریم و تعدادی عروسک به مخاطبین ارائه می شود. در واقع موضوعات کلیدی مثل گرامر به وسیله نمایش عروسکی به زبان آلمانی و با زیرنویس انگلیسی توضیح داده می شود.

 

بیشتر تمرکز محتوای این کانال بر دستور زبان آلمانی است. یکی از نکات مثبت این کانال این است که مدرس مباحث پیچیده را به بخش های قابل فهم و کوچکتر تبدیل می کند تا زبان آموزان به یادگیری مشتاق تر شوند. موضوعات مطرح شده در کانال بسیار مختلف هستند که چند نمونه از آن ها عبارتند از اعضای بدن، ترتیب کلمات، اظهارات و سوالات. این کانال حاوی مطالب فراونی برای علاقه مندان به یادگیری زبان آلمانی است.

 

کانال Learn German with Herr Antrim

9. Easy Online German

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال Easy Online German

 

ویدیوهای کانال Easy Online منبع عالی برای زبان آموزانی است که قصد یادگیری زبان آلمانی به سبک رسمی را دارند. آموزش های این کانال بر رفع اشکالات تلفظی رایج بین زبان آموزان تمرکز دارد.

این کانال به زبان انگلیسی برگزار می شود و درصورت استفاده از کلمات آلمانی زیرنویس های المانی و انگلیسی به کار برده می شود. به دلیل علاقه مدرس به حیوانات، ویدیوهای آموزشی با صحنه های دوست داشتنی از حیات وحش همراه هستند.

 

کانال Easy Online German

10.  Don’t Trust The Rabbit

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال Don’t Trust The Rabbit

 

مدرس این کانال، تریکسی یک مدرس بومی زبان است که درباره فرهنگ آلمان، کلمات خنده دار آلمانی و… صحبت می کند. البته این کانال به طور اختصاصی برای یادگیری زبان آلمانی نیست و بیشتر به تقویت این زبان می پردازد. با این حال در لیست بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی قرار می گیرد.

ویدیوهای آموزشی این کانال برای یادگیری لهجه های مختلف آلمانی و تنوع تلفظ بسیار مفید است و در آن ها به طور مفصل درباره نحوه صحیح تلفظ کلمات در جملات صحبت می شود.

 

کانال Don’t Trust The Rabbit

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از کلاس های آنلاین تخصصی آلمانی در سراسر ایران با شماره های 34217402-026 و 34493983-026 تماس حاصل نمایید

 

سخن آخر

در این مطلب درباره بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی صحبت کردیم. کانال های فراوان دیگری نیز در یوتیوب وجود دارند که به شما در یادگیری این زبان کمک می کنند. باید توجه کنید که بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی شرکت در کلاس های زبان آلمانی است؛ اما می توانید از ویدیوهای آموزشی یوتیوب به عنوان یک منبع مکمل برای یادگیری و تسلط بر زبان آلمانی استفاده کنید.

 

بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

 

شما می توانید مقاله های بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل و بهترین روش حفظ لغات آلمانی را مطالعه کنید.

یک فکر در مورد “بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

  1. Shiva گفت:

    فوق العاده بود ممنون

  2. Razie گفت:

    شاید به درد بقیه بخوره، کلاس آلمانی خودم پیش خانم مقدم رفتم عمومی که فوق العاده راضی بودم و کلاس خصوصی آنلاین رو پسرم با استاد مختاری داشتن که تونست ظرف مدت کوتاهی ازمونش را با نمره عالی پشت سر بذاره مرسی از موسسه حریری و اساتید خوبشون

  3. نونا حبیبی گفت:

    کیفیت بالا در تدریس اساتید مجرب باریکلا به شما

  4. نرگس ابرامیمی گفت:

    من کلاس خصوصی خانم مقدم بودم امیدوارم هرجا هستن سالم و سلامت باشن من ازمونمو عالی دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *