دسته‌بندی نشده

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا در آموزشگاه حریری

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت در آموزشگاه حریری پیشنهاد می شود.

آموزش زبان آلمانی آنلاین به آن دسته از افراد توصیه می شود که به هر دلیلی قادر به شرکت در کلاس های حضوری نیستند. ما به شما شرکت در دوره آموزش زبان آلمانی آنلاین آموزشگاه صادقی حریری را پیشنهاد می کنیم. اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید حتماً می دانید که اساتید خوب و مجرب آموزش آلمانی، بسیار کم و انگشت شمارند و ممکن است دسترسی به آن ها در شهرستان ها، وجود نداشته باشد. به همین دلیل یادگیری زبان آلمانی به صورت آنلاین بهترین راه برای یادگیری است. برای اطلاع از دوره زبان آلمانی کلیک کنید.

 

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

تقویت زبان فرانسه

۱۰دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

یادگیری زبان فرانسه از صفر | گام به گام

 

 

چرا باید زبان آلمانی یاد بگیریم؟

در سراسر جهان، بیش از ۱۰۰ میلیون نفر به آلمانی صحبت می کنند و پس از زبان های انگلیسی و فرانسوی یکی از پرکاربردترین زبان ها در در سراسر جهان می باشد. آموزش زبان آلمانی آنلاین یا حضوری می توانیم به ادامه تحصیل در کشورهای آلمانی زبان، مثل آلمان، اتریش و سوئیس بپردازیم. امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی آلمان و همچنین هزینه پایین تحصیل در دانشگاه های غیر دولتی آن را به یکی از مقاصد مهاجرت تحصیلی بسیاری از افراد در سراسر دنیا تبدیل کرده است.

همچنین آلمان یک کشور صنعتی و توسعه یافته و پر از موقعیت های شغلی است و اگر قصد دارید برای مسائل شغلی و تجاری  به آلمان مهاجرت کنید یا با افراد آلمانی حیطه شغلی خود در ارتباط باشید، ضروری است که به یادگیری زبان آلمانی آنلاین یا حضوری بپردازید.

 

آیا یادگیری زبان آلمانی سخت است؟

زبان آلمانی دارای گرامر جدید و ناآشنا و پیچیده ای است و شامل چهار حالت فاعلی یا nominative، انتصابی یا dative، مفعولی یا accusative و حالت مالکیت یا genitive است. اسامی بر اساس هر کدام از این حالت ها، پسوند های متفاوتی می گیرند. برخلاف زبان انگلیسی در زبان آلمانی اسامی به صورت مونث، مذکر و خنثی بیان می‌ شوند و هر کدام در حالت مختلف بالا شناسه های متفاوتی دارند که به خاطر سپردن آن ها مشکل است!

اما زبان آلمانی و انگلیسی ریشه مشترک دارند و اکثر عبارات انگلیسی، ریشه ای نزدیک به آلمانی دارند. در نتیجه آموزش زبان آلمانی آنلاین و حضوری این زبان برای افرادی که به انگلیسی مسلط هستند، بسیار راحت تر است. صرف افعال در زبان آلمانی، همانند زبان انگلیسی بسیار ملموس است و مانند آن صرف می شوند. همچنین افعال بی قاعده در زبان آلمانی، مشابه انگلیسی هستند و با شروع یادگیری آنها در می توان راحت تر زبان آلمانی را فراگرفت.

درست است  ممکن است در ابتدا یادگیری این زبان سخت باشد؛ اما توجه کنید که این زبان سومین زبان محبوب برای یادگیری است. پس ارزشش را دارد! آموزشگاه صادقی حریری بهترین آموزشگاه زبان در کرج برای آموزش زبان آلمانی اینترنتی و حضوری می باشد که با استفاده از منابع مفید و کارآمد به یادگیری زبان آلمانی شما کمک می کند.

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت در آموزشگاه حریری پیشنهاد می شود.

یادگیری زبان آلمانی برای افرادی که به انگلیسی مسلط هستند، بسیار راحت تر است.

 

دوره آموزش زبان آلمانی آنلاین در آموزشگاه حریری

یادگیری زبان آلمانی آنلاین در این دوره از صفر تا صد، برای سنین نوجوان تا بزرگسال برگزار می شود. منبع مورد استفاده در این آموزشگاه کتاب های Menschen هستند. این کتاب‌ها مجموعه ای شناخته شده در یادگیری زبان آلمانی هستند. در این مجموعه کتاب گرامر به صورت ساده و شفاف از پایه آموزش داده می شود. سطوح این کتاب ها از مبتدی تا پیشرفته به صورت زیر است:

  1. سطح A1.1: در این سطح، کتاب شما را با نکات ساده و پایه دستور زبان و لغات ابتدایی، آشنا می کند.
  2. سطح A1.2: در کتاب دوم مجموعه Menschen، سطح اموزش ها حرفه ای تر شده و نکات دستوری بیشتری را فرا خواهید گرفت. شما دراین کتاب به صرف افعال در زمان حال، ضمایر شخصی مفرد و جمع، شمارش اعداد آلمانی، کلمات منفی کننده، آشنایی با عناوین شغلی و… می پردازید.
  3. سطح A2.1: سومین کتاب در این سطح به افزایش مهارت و توانایی زبان آموز در خواندن و نوشتن می پردازد. همچنین نکات گرامری پیشرفته تری به شما یاد می دهد.
  4. سطح A2.2: در این کتاب به افعال مدال، حروف منفی کننده keine/kein، تغییر مصوت در افعال بی قاعده و… پرداخته می شود. این کتاب واژگان بیشتر و پیشرفته تری را نسبت به کتاب های قبل به شما آموزش می دهد.
  5. سطح B1.1: با آموزش این کتاب در کلاس آموزش زبان آلمانی آنلاین صادقی حریری، به عنوان پنجمین کتاب مجموعه منشن، سطح زبان شما بسیار پیشرفته تر شده و پس از پایان آن، به نکات دستوری مانند صفت پرتریتوم، ضمایر موصولی، صفت در قالب اسم، زمان آینده، حروف ربط و… تسلط پیدا می کنید.
  6. سطح B2.2: این سطح کتاب سری کتاب های منشن می باشد و پس از پایان آن شما به سطح خوب و معقولی در زبان آلمانی می رسید.

 

نحوه برگزاری کلاس آموزش زبان آلمانی اینترنتی در آموزشگاه حریری

آموزش زبان آلمانی به صورت آنلاین در مجموعه ما با پلتفرم‌ big blue button  صورت می گیرد. هر کتاب از مجموعه کتاب منشن، در ۲۵ جلسه به اتمام می رسد. کلاس ها در دوره آموزش زبان آلمانی آنلاین به صورت خصوصی و نیمه خصوصی ۲ تا ۳ نفره برگزار می شود. به دلیل اینکه آزمون Goethe مطابق با کتاب های منشن برگزار می شود، زبان آموزان پس از پایان هر کتاب می توانند در این آزمون شرکت کنند و مدرک دوره ای که گذرانده اند را دریافت کنند.

این آزمون یکی از معتبرترین آزمون ها برای پذیرش دانشجویان در دانشگاه های آلمان است. در این آزمون، چهار مهارت زبان، شامل گفتاری، نوشتاری، خواندن و شنیداری مورد بررسی قرار می‌ گیرد و مدرک آن اعتبار دائمی دارد.

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت در آموزشگاه حریری پیشنهاد می شود.

آزمون Goethe مطابق با کتاب منشن، منبع آموزشی آموزشگاه حریری در دوره آموزش زبان آلمانی آنلاین برگزار می شود.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

مزایای شرکت در کلاس زبان آلمانی آنلاین در آموزشگاه صادقی حریری

  • برگزاری کلاس آنلاین به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در سنین نوجوان تا بزرگسال
  • آماده سازی زبان آموز برای شرکت و قبولی در آزمون های مختلف مانند گوته
  • استفاده از بهترین منابع آموزشی زبان آلمانی (Menschen)
  • ارائه کارنامه پایان ترم به صورت آنلاین به دانش آموز
  • به کارگیری استاد تحصیل کرده و مجرب برای یادگیری زبان آلمانی آنلاین
  • کیفیت بالای آموزش مجازی و مشابه بودن آموزش ها با جلسات حضوری

 

سخن پایانی

زبان آلمانی به عنوان یکی از زبان های زنده دنیا به یکی از پرطرفدار ترین زبان ها برای یادگیری تبدیل شده است. بهترین روش برای یادگیری آن، شرکت در کلاس های آموزش زبان آلمانی آنلاین و حضوری در موسسات معتبری مانند آموزشگاه زبان های خارجه صادقی حریری می باشد. مجموعه ما با بهره گیری از بهترین اساتید زبان آلمانی، بهترین روش ها و منابع به شما در شروع یادگیری زبان آلمانی کمک خواهد کرد. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02634217402 و 02634493983 تماس بگیرید.

به شما پیشنهاد می کنیم تا علاوه بر دوره های آموزش آلمانی در دوره مکالمه زبان انگلیسی نیز شرکت کنید.

یک فکر در مورد “آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا در آموزشگاه حریری

  1. فرهان گفت:

    زبان آلمانی با پادکست ش را وع کنید

  2. شیوا گفت:

    زبان آلمانی خیلی خوبه مطالب عالی بود

  3. نورا گفت:

    زبان آلمانی یکی از زبان های سخت و شیرین

  4. سودابه گفت:

    زبان آلمانی را از الفبا کم کم شروع کنید خیلی شیرین میشه بعدا

  5. نارمین گفت:

    مقاله تون مفید بود مرسی
    زبان آلمانی رو بیشتر معرفی کنید

  6. نیاز گفت:

    آلمانی زبان خوبی هست و بسیار مفیده یادگیریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *