دسته‌بندی نشده

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

از انواع بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان Q skills for succes, speaking & listeningاست.

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

یکی از اصلی ترین نیازهای زبان آموزان می باشد. با وجود منابع متعدد زبان انگلیسی، افرادی که قصد شروع آموزش های آن را دارند، نمی توانند به راحتی بهترین کتاب را پیدا کنند.

همان طور که می دانید، اولین قدم برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب منابع آموزشی مناسب و کاربردی می‌باشد. در واقع بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای هر شخص، بر اساس سن، سطح هدف و نوع یادگیری آن متفاوت است. در این مقاله، طی دو مرحله به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کتاب آموزشی را انتخاب کنید؛ در ادامه به معرفی چند مجموعه کتاب Cutting edge ،Mindset for IELTS و Q skills for succes می‌پردازیم.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی از پایه

دوره زبان انگلیسی فشرده

تقویت زبان فرانسه

 

 

 چگونه بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی را انتخاب کنیم؟

مرحله اول: جدول محتویات کتاب را بررسی نمایید و مطمئن شوید که تمام بخش های مد نظرتان را به طور کامل در بر می‌گیرد. بعد از آن به بررسی موارد همراه کتاب بپردازید. کتاب مورد نظرتان، باید حتما Student book ، Work book و CD به همراه داشته باشد و CD آن حاوی تمام مکالمات کتاب باشد تا با تلفظ لغات آشنا شوید و بتوانید با آن تمرین کنید.

مرحله دوم: کتاب را بر اساس سطح زبان فعلی و سطح هدفتان انتخاب کنید. کتاب های معتبر بر اساس تقسیم بندی استاندارد CEFR، معمولا آموزش زبان انگلیسی را به شش سطح شامل: مبتدی (A1-A2)، میانی (B1-B2)، و پیشرفته (C1_C2) تقسیم می‌کنند؛ در نتیجه، کار شما برای انتخاب کتاب مورد نظرتان بسیار راحت می‌شود.  حال، با در نظر گرفتن دو مرحله بالا چند مجموعه کتاب که از نظر ما بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان هستند را به شما معرفی می‌نماییم:

مجموعه کتاب های Cutting  Edge:

این کتاب ها سری آموزشی هدفمندی هستند که در شش سطح از A1 به C1 یعنی Starter  تا Upper intermediate در آموزشگاه زبان صادقی حریری، برای سنین نوجوان تا قبل از کنکور و افراد زیر ۲۰ سال، تدریس می‌شوند. این مجموعه، برای تقویت مهارت های چهارگانه Listening ،Speaking ،Writing وReading ارائه شده اند؛ اما بیشتر تمرکز آن ها، بر روی گرامر و قواعد می‌باشد. این کتاب برای آماده سازی نوجوانان در آزمون های ورودی و همچنین کنکور پیشنهاد می‌شود. مواردی که همراه جلد اصلی این کتاب می‌باشد شامل:

  1. Student book
  2. Work book
  3. فایل های صوتی

آموزشگاه صادقی حریری برگزار کننده دوره‌های ترمیک مکالمه با استفاده از این کتاب ها می‌باشد؛ که معمولا زبان آموزان هر سطح آموزشی را در ۵ ترم به پایان می‌رسانند.

مجموعه کتاب های آموزشی Q skills for succes, speaking & listening :

این مجموعه کتاب، برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری در بزرگسالان بالای ۲۰ سال، ارائه می‌شود. این مجموعه در شش سطح به آموزش زبان آموزان، می‌پردازد و هر کتاب، شامل ۱۰ درس می‌باشد؛ که در هر درس، یکی از مباحث آموزش زبان را مورد بررسی قرار می‌دهد. سطوح پیشرفته این مجموعه، مهارت های لازم برای آزمون های TOFEL و IELTS را برای زبان آموزان ارائه می‌دهد.‌

این مجموعه کتاب، همه روش ها و تکنیک های جدید مهارت های گفتاری و شنیداری را با استفاده از مثال‌های متعدد به کار برده است. نکته جالب در این کتاب این است که تمامی تمرین های به کار برده شده در آن دارای پاسخنامه می‌باشند. از ویژگی های اصلی این کتاب‌ها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. مشخص کردن اهداف هر درس در ابتدا و انتهای آن
  2. استفاده از پرسش های متعدد، برای افزایش تمرکز زبان آموزان
  3. استفاده از الگوی فکری Critical یا منتقدانه که سبب تقویت مهارت های شناختی، مانند آنالیز و ارزیابی می شود؛ در نتیجه به صورت ناخودآگاه، سبب تقویت زبان انگلیسی می‌گردد.
  4. استفاده از موضوعات مختلف و متنوع علمی
  5. ارائه لیست لغات کاربردی که بر اساس پژوهش های آکسفورد، جمع آوری شده است.

این مجموعه کتاب ارزشمند به همراه CD  حاوی فایل‌های صوتی و تصویری وStudent Book  ارائه می‌شود؛ و در آموزشگاه زبان صادقی حریری در دوره مکالمه زبان انگلیسی، توسط مدرسین تدریس می‌گردد. آموزشگاه صادقی حریری تنها آموزشگاه زبان در کرج است که برگزار کننده دوره مکالمه با استفاده از  این مجموعه کتاب می باشد.

در دوره های نیمه خصوصی حداکثر چهار نفره، هر ۲۰ درس طی ۲۵ جلسه دو و نیم ماهه و در کلاس های عمومی هر کتاب طی ۵ ترم به زبان آموزان، آموزش داده می‌شود. پس از گذراندن این دوره‌ها مدرک اتمام دوره به زبان آموز ارائه می‌گردد و می‌تواند به کلاس های PRE-IELTS  و IELTS این آموزشگاه ملحق شود.

 

۱۰دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا

یادگیری زبان فرانسه از صفر

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

 

 

مجموعه کتاب های Mindset for IELTS :

این کتاب ها محصول مشترک دانشگاه کمبریج و Cambridge Assessment English هستند که در چهار سطح آموزشی، از مبتدی (A2) تا پیشرفته (C1) به آموزش زبان آموزان می‌پردازد. این کتاب شامل جلد های زیر می‌باشد:

  1. جلد اول: سطح Foundation که سطح مبتدی این کتاب محسوب می‌شود.
  2. جلد دوم: سطح ۱، برای زبان آموزانی که در آزمون IELTS نمره ۵.۵ می‌خواهند، مناسب می‌باشد.
  3. جلد سوم: سطح ۲، برای زبان آموزانی که می‌خواهند آزمون IELTS، نمره ۶.۵ کسب کنند، مناسب می باشد.
  4. جلد چهارم: سطح ۳، برای زبان آموزانی که قصد دارند در آزمون IELTS، نمره ۷.۵ کسب کنند، مناسب می باشد.

متد آموزشی این کتاب متد مثلثی، شامل استراتژی یادگیری، تمرین آزمون و تمرین مهارت می‌باشد. و متعلقات این کتاب شامل یک CD  است که با نصب نرم افزار موجود در آن، شما می‌توانید به فایل های صوتی بخش listening  وهمچنین Work book و Student book  دسترسی داشته باشید. مجموعه کتاب پرطرفدار Mindset، به عنوان منبع آزمون آیلتس در آموزشگاه زبان صادقی حریری، در دوره های IELTS تدریس می‌شوند.

کلام آخر:

در این مقاله در مورد نحوه انتخاب بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان صحبت کردیم؛ همچنین تعدادی از کتاب های معتبر و مناسب برای سنین نوجوان زیر ۲۰ سال تا بزرگسالان بالای ۲۰ سال را معرفی کردیم. همه این کتاب ها به صورت کاملا کاربردی در آموزشگاه زبان صادقی حریری، توسط مدرسین مجرب در دوره های مختلف، تدریس می شوند.

به این نکته توجه کنید که همه کتاب های معرفی شده در این مقاله در سایت آموزشگاه زبان صادقی حریری به طور رایگان و به صورت فایل PDF، قابل دانلود می‌‌باشند؛ همچنین شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و آزمون تعیین سطح آنلاین به این سایت، مراجعه نمایید.

توصیه میکنیم مقاله های آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بزرگسالان و بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی را نیز مطالعه نمایید.

یک فکر در مورد “بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

  1. مبینا گفت:

    سلام بسیار مفید بود
    کتاب هایی که برای آموزش زبان بزرگسال پیشنهاد کردید

  2. فرنیا گفت:

    کتاب های که گفتید کیو خیلی خوب هستن و سطحشون بالاست

  3. ثریا گفت:

    دوره نوجوانان کتاب هاشون خوب هست کاتینگ ها و پرتی ندارن

  4. ننا گفت:

    مقاله خوب بود و دوره های ترمیک کودکان را بیشتر میخواهم بدونم درموردشون

  5. نهال گفت:

    دوره فشرده مکالمه حریری عالیه واقعا

  6. مهران گفت:

    من دوست دارم دوره فشرده مکالمه زبان با کتاب کیو رو ادامه بدم

  7. درسا گفت:

    کاش کتابهاتون ورژن رنگی داشتن

  8. ملیکا گفت:

    من خیلی از مقالات شما راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *