دسته‌بندی نشده

دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین از کودکان تا آیلتس و تافل

دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین در آموزشگاه صادقی حریری برای همه مناسب است.

با نحوه برگزاری کلاس های آنلاین در آموزشگاه صادقی حریری آشنا شوید:

دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین در آموزشگاه زبان صادقی حریری در دوره‌های نیمه خصوصی و دوره های عمومی (به صورت محدود) برگزار می شود. زبان آموزان از سنین ۵ سال به بالا توانایی شرکت در دوره های آنلاین را خواهند داشت.

کلاس های آموزش زبان انگلیسی آنلاین در آموزشگاه صادقی  حریری از لحاظ کیفیت دقیقاً مشابه کلاس های حضوری برگزار می شود. تعداد جلسات این کلاس ها دو جلسه در هفته می باشد و مدت زمان هر جلسه ۹۰ دقیقه خواهد بود. کتاب های مورد استفاده در این آموزشگاه به شرح زیر می باشند:

1
مجموعه کتاب Back pack:

این کتاب برای کودکان تا سنین نوجوان تدریس می گردد.

2
مجموعه کتاب Cutting edge:

این کتاب ها برای نوجوانان قبل ۱۸ سال تدریس می شود و زبان آموزان را برای آزمون های مختلف آماده می سازند.

3
مجموعه کتاب Q skills for success listening and speaking:

این مجموعه کتاب، برای بزرگسالان در دوره مکالمه زبان انگلیسی، ترمیک، فشرده به عنوان دوره های PRE-IELTS تدریس می‌شود و به تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان می پردازد.

4
مجموعه کتاب Mindset:

این کتاب ها در آموزشگاه زبان صادقی حریری در دوره های IELTS تدریس می شوند.

برای اطلاع بیشتر درباره سه مجموعه کتاب آموزش بزرگسالان، می توانید به مقاله بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان مراجعه نمایید.  با ما همراه باشید تا ثبت نام و نحوه برگزاری و مزایای کلاس های آنلاین را بررسی کنیم.

دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی صادقی حریری برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای افرادی که به دلیل مشغله های روزمره و شغلی، وقت شرکت در کلاس های زبان انگلیسی حضوری را ندارند.
  • برای افرادی که دارای محدودیت مکانی هستند و توانایی دسترسی به آموزشگاه های زبان را ندارند.
  • برای افرادی که قصد ارتقاء سطح زبان خود را دارند.
  • برای افرادی که قصد دارند در آزمون های مختلف زبان، مثل IELTS و TOFEL شرکت کنند.

دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین در آموزشگاه صادقی حریری برای همه مناسب است.

مزایای شرکت در دوره آنلاین زبان انگلیسی چیست؟

  • این کلاس ها قابلیت دسترسی آسان دارند. در واقع شما در هر مکان و موقعیتی که باشید می توانید در کلاس شرکت کنید، بدون صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد به یادگیری زبان انگلیسی آنلاین بپردازید.
  • با دسترسی به فایل های ضبط شده در کلاس، قابلیت مرور بیشتر آموزش های داده شده را خواهید داشت.
  • شرکت در کلاس های آنلاین، سبب افزایش سرعت یادگیری شما به دلیل اتلاف کمتر وقت در کلاس آنلاین می شود.
  • دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی، کاملاً شبیه کلاس های حضوری برگزار می شود. شما در این کلاس ها آموزش می بینید، تمرین می کنید، و چهار مهارت اصلی زبان را فرا خواهید گرفت.

سامانه ارائه دهنده آموزش آنلاین در حریری صادقی چیست؟؟

همه زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی آنلاین نیازمند یک سیستم جامع و کارآمد با دسترسی آسان هستند. تا به صورت منظم در کلاس ها شرکت کنند و حتی به فایل های کلاس برگزار شده دسترسی داشته باشند. آموزشگاه ما از طریق سامانه big blue button به برگزاری دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین پردازد. این سامانه بر روی وب سایت آموزشگاه زبان حریری صادقی قرار دارد و برای زبان آموزان به راحتی در دسترس است.

یکی از مزایای استفاده از این پلتفرم در دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین، قرار گرفتن فایل جلسات برگزار شده، ۱۰ دقیقه پس از پایان کلاس می باشد. این فایل ها تا دو هفته قابل دسترسی است و پس از آن به صورت خودکار پاک می شود. فایل جلسات برای کسانی که یک یا چند جلسه از کلاس خود را از دست داده‌اند، یا ارتباط آن ها حین کلاس قطع می شود و یا قصد مرور دوباره آموزش های داده شده را دارند، بسیار کارآمد است.

یک نقطه مثبت این آموزشگاه زبان در کرج، داشتن پشتیبان برای پلتفرم آموزش مجازی مورد استفاده می باشد. در واقع زبان آموز می تواند با ارتباط با پشتیبانی مشکلات مربوط به برقراری ارتباط کلاس آنلاین را برطرف کند.

چگونه در دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین حریری صادقی شرکت کنیم؟

مرحله اول:

برگزاری آزمون تعیین سطح آنلاین

مرحله دوم:

انتخاب دوره آموزشی متناسب با سطح زبان آموز

مرحله سوم:

دریافت لینک پلتفرم آموزش مجازی آموزشگاه

پس از به حد نصاب رسیدن زبان آموزان در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی، یک گروه اطلاع رسانی در یک پیام رسان مانند WhatsApp یا Telegram تشکیل شده و لینک ورود به سامانه آموزشی و شرکت در کلاس ها در آن قرار می گیرد. از مزایای تشکیل گروه های مجازی ارسال فایل pdf  هر جلسه در آن و پرسش و پاسخ با استاد می باشد. مدیران آموزشگاه نیز به عنوان ادمین در گروه حضور دارند و بر روند برگزاری کلاس و آموزش نظارت خواهند داشت.

دوره های آموزش زبان انگلیسی آنلاین در کرج

در روند جهانی شدن و افزایش تبادلات دولتی و مردمی بین کشورها، یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یکی از مهارت‌های ضروری توسعه فردی و اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در کرج  با پیشروی فناوری اطلاعات و ارتباطات، دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی نیز به عنوان یک ابزار موثر و کارآمد برای یادگیری زبان در دسترس قرار گرفته‌اند.

کرج یکی از کلان شهرهایی است که به جهت جستجوی کار در شرکت­های بین المللی و یا شرکت های بزرگ، دارای مخاطبین یادگیری زبان انگلیسی زیادی است و به علت موانع و سختی­های تردد در سطح شهر، کلاس­های آنلاین زبان انگلیسی بسیار در بین مردم پرطرفدار شده است.

دوره های آموزش زبان انگلیسی آنلاین در کرج می تواند به شکل زیر باشد:

  1. دوره­های زبان انگلیسی عمومی: این دوره ها برای افرادی است که می­خواهند مهارت های اساسی زبان انگلیسی را بهبود بخشند. این دوره­ها شامل مهارت های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن می شوند.
  1. دوره­های آموزش مکالمه: این دوره­ها برای کسانی است که می­خواهند مهارت مکالمه خود را بهبود بخشند. در این دوره­ها قواعد گرامر و واژگان مورد نیاز برای مکالمه با توجه به سطح علمی زبان آموز به صورت عملی و تمرینی آموزش داده می­شود.
  1. دوره­های آمادگی برای آزمون­های بین المللی: این دوره­ها برای افرادی است که قصد دارند در آزمون­های بین المللی مانند آیلتس یا تافل شرکت کنند. در این دوره­ها نکات مربوط به آزمون­ها، راهکارها و تمرین­های سئوالات آزمون مورد آموزش قرار می­گیرد.
  1. دوره­های تخصصی: این دوره­ها برای افرادی است که می­خواهند زبان انگلیسی را در حوزه­های خاصی مثل تجارت، رشته­های دانشگاهی خاص، معماری و … به کمک بگیرند. در این دوره ها واژگان، اصطلاحات و موضوعات مربوط به هر حوزه خاص به صورت عملی آموزش داده می شود.
  1. کلاس­های خصوصی آنلاین: انعطاف پذیری زمانی یکی از بزرگترین مزایای برگزاری کلاس­های خصوصی آنلاین است. دانش آموزان می­توانند به آسانی زمانی که برای آموزش و یادگیری مناسب می­دانند، در کلاس ها شرکت کنند.

دوره­های آموزش زبان انگلیسی آنلاین می­توانند توسط مدرسان حاذق و مجرب در زمینه تدریس زبان انگلیسی ارائه شوند. برای شرکت در این دوره­ها معمولا نیاز به دسترسی به اینترنت و یک کامپیوتر یا تلفن همراه دارید. آموزشگاه زبان­های خارجی صادقی حریری ارائه کننده دوره­های حضوری و همچنین غیر حضوری به صورت آنلاین است. دوره­های مکالمه آنلاین انگلیسی در بستر Big blue button بصورت زنده برگزار می­شوند، در این محیط امکان تعامل استاد و زبان آموزان به راحتی فراهم است و جلسات ضبط می­شوند و قابل دانلود نیز می­باشند.

بررسی دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی در کرج

در دهه‌های گذشته، آموزش زبان انگلیسی از طریق کلاس‌های حضوری و معمولی صورت می‌گرفت و تکنولوژی آنلاین هنوز در حال پیشرفت بود. با پیشروی فناوری اطلاعات و ارتباطات، دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین کم‌کم به برنامه‌های آموزشی مدرن تبدیل شده‌اند.

در این دوره­های آموزشی، از روش‌های متنوعی برای تدریس و یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌شود. از جمله این روش‌ها می‌توان به درس‌های تصویری، تمرین‌های کتابخانه‌ای، مکالمات تلفنی و گروه‌های تمرینی بصورت چت انگلیسی اشاره کرد. تمام این روش‌ها با استفاده از پلتفرم آموزشی آنلاین ارائه می‌شوند.

 

در کرج، دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین، علاوه بر امکاناتی که برای یادگیری فراهم می­کند، مزایایی دیگری نیز دارد:

 

  • امکان انجام تمرین‌ها و آزمون‌ها به صورت آنلاین
  • امکان دانلود جلسات ضبط شده و بازبینی آن، خیال شما را بابت جلسه­ای که در آن به ناچار غیبت داشته­اید راحت می­کند.
  • شما در هر کجای کشور که باشید می­توانید از بهترین و باتجربه­ترین اساتید و مدرسان انگلیسی کشور که با در اختیار قرار دادن معتبرترین منابع یادگیری زبان­های خارجی شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان در جهت یادگیری زبان انگلیسی و زبان­های خارجی کمک می کننند، بهره­مند شوید.
  • بدون انکه زمان و هزینه­ای بابت رفت و آمد در خیابان­های شلوغ شهر کنید می توانید در کلاس حضوری فعال داشته باشید.

 

در آموزشگاه زبان­های خارجی صادقی حریری که یکی از بهترین آموزشگاه­های شناخته شده زبان در سطح کرج است، تمامی این امکانات برای شما فراهم است تا بتوانید در محیطی کاملا آکادمیک و در بستری کاملا راحت با کاربری آسان به تمامی دوره­های زبان انگلیسی به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید و با بهره‌گیری از مدرسان حاذق و با تجربه و برخورداری از یک جامعه آموزشی آنلاین که دانشجویان می­توانند بین خود اطلاعات و تجربیات را به اشتراک بگذارند، دانش زبانی خود را به روزرسانی کنید.

 

هرچند دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین در شهر کرج طرفداران زیادی دارد و بسیار مناسب و جذاب به نظر می‌رسد، اما موانعی برای یادگیری موثر ممکن است وجود داشته باشد، به‌عنوان مثال، تاکید بر مهارت‌های شنیداری و گفتاری بیشتر از مهارت‌های خواندن و نوشتن، نیاز به مدیریت خوب زمان برای مطالعه و تکمیل تمرین‌ها در هر 4 مهارت را دارد و بهتر است که زبان آموزان دانش زبانی خود را در هر 4 مهارت تقویت کنند.

دوره مکالمه آنلاین زبان انگلیسی در کرج به عنوان یک گزینه خوب برای یادگیری زبان انگلیسی در شرایط فعلی فضای مجازی با پیشرفت فناوری­های ارتباطات از را ه دور، معرفی می‌شود. با وجود موانعی که ممکن است وجود داشته باشند، دوره­های آنلاین همچنان  باارائه منابع آموزشی معتبر و کیفیت بالا در تدریس و برگزاری جلسات به زبان آموزان ارائه می­شود.

آموزشگاه زبان انگلیسی صادقی حریری اولین آموزشگاه در سطح کرج است که برگزار کننده دوره­های مکالمه زبان انگلیسی فشرده بسیار اصولی، حرفه­ای و تخصصی بصورت حضوری و آنلاین است.

 این آموزشگاه با انتخاب دقیق اساتید مجرب، بالاترین کیفیت تدریس در شهر کرج را به خود اختصاص داده است و همچنان دارای کارنامه­ای درخشان از زبان آموزانی است که نه تنها به مقاصد خود در سطح زبانی دلخواه رسیده­اند بلکه بسیاری از آنها در سراسر کشور در حال تدریس زبان انگلیسی هستند.

در نهایت برای شرکت در دوره­های آنلاین زبان­های خارجی ما به شما پیشنهاد می­کنیم قبل از شرکت در این دوره­ها، نیازها ،هدف خود و کیفیت کلاس آنلاین زبان انگلیسی موسسات زبان را بررسی کرده و سپس تصمیم گیری نهایی خود را انجام دهید.

کلاس آنلاین زبان انگلیسی

از آنجایی که زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین‌المللی و پراستفاده شناخته شده است، یادگیری آن برای افراد بسیار حیاتی شده است. با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، روش‌های جدیدی برای یادگیری زبان انگلیسی نیز ظهور کرده است. یکی از این روش‌ها کلاس آنلاین زبان انگلیسی است که امکان یادگیری از راه دور را به افراد ارائه می‌دهد.

 

در این مقاله به بررسی مزایا و نحوه عملکرد دوره مکالمه انلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان می‌پردازیم:

مزایای دوره مکالمه انلاین زبان انگلیسی برای بزرگسالان

 الف) دسترسی آسان و گسترده: در کلاس آنلاین زبان انگلیسی، شما می‌توانید از هر کجا و هر زمانی که دوست دارید درس بگیرید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که آن را برای یادگیری زبان اختصاص دهید، خودتان را به راحتی آنلاین ثبت‌نام کنید.

 

 ب) امکان تعامل بیشتر: به ازای هر سری کلاس مکالمه آنلاین زبان انگلیسی، شما می‌توانید با استفاده از چت صوتی و تصویری یا برقراری تماس تلفنی با معلم خود، به طور مستقیم با وی تعامل کنید. این امکان شما را قادر می‌سازد تا در محیطی تعاملی، به سئوالات و شکوفایی خود بپردازید.

 

 ج) هزینه اقتصادی: در برخی موارد، کلاس آنلاین زبان انگلیسی هزینه کمتری نسبت به کلاس حضوری دارد. هزینه‌های مربوط به کلاس­های حضوری مانند ترافیک، سفرها و کتاب‌ها در کلاس­های آنلاین وجود ندارند. بنابراین، این روش برای افرادی که در معرض مشکل مالی هستند، دسترسی آسانتری به یادگیری ارائه می‌دهد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین در آموزشگاه صادقی حریری پرداختیم. اگر قصد شرکت در کلاس های آموزشگاه ما را دارید، می توانید به قسمت تعیین سطح آنلاین در وب سایت ما مراجعه فرمایید و پس از آن در کلاس های آنلاین شرکت نمایید. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02634217402 و 02634493983 تماس بگیرید.

یک فکر در مورد “دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین از کودکان تا آیلتس و تافل

  1. روشنک گفت:

    زبان انگلیسی برای هر دوره ای بصورت آنلاین خیلی خوبه چون صرفه جویی میشه در زمان و هزینه

  2. علیزاده گفت:

    یادگیری بصورت آنلاین به شرط نت خوب عالیه

  3. نغمه گفت:

    دوره پیشنهادی آنلاین خیلی می‌تونه کمک کننده باشه در سرعت پیشرفت

  4. شهابی گفت:

    خوبیش اینه که در دوره های آموزشی زبان آنلاین میشه جلسات رو ضبط و دانلود کرد و بارها دید

  5. خسروی گفت:

    دوره های آنلاین حریری رو من شرکت کردم خوب و کیفیت عالی داشتن

  6. کیان گفت:

    آنلاین خواندن یک مزیت بزرگ داره اونم اینه که در هر زمان و هر مکان میتونی تو کلاس باشی یا ضبط شده کلاسو ببینی

  7. مانلی گفت:

    برای شرکت در دوره های آنلاین واقعا باید اطمینان حاصل کنید از اون موسسه، موسسه زبان صادقی حریری عالی ترینه در زمینه آنلاین مرسی ازشون

  8. زهره گفت:

    دروس آنلاین جذاب برگزار میشن چون همو حضوری نمی‌بینیم بیشتر تو کلاس خوش میگذره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *