دوره های زبان فرانسه

بهترین منابع برای تقویت زبان فرانسه

برای تقویت زبان فرانسه در دوره زبان فرانسه آموزشگاه حریری شرکت کنید.

تمرین در خانه برای یادگیری زبان فرانسه

تقویت زبان فرانسه و به آسانی صحبت کردن و جمله ساختن، یکی از اهداف کسانی است که در حال یادگیری این زبان هستند. اصل مهم یادگیری هر زبانی، تمرین و تکرار آن است‌. البته باید توجه کنید که تمرین و تکرار باید با استفاده از روش‌های گوناگونی انجام شود تا بدون خستگی بتوانید به صورت واضح و روان به زبان فرانسوی صحبت کنید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین منابع و روش های تقویت زبان فرانسه را بررسی کنیم تا بتوانید در کنار آموزش های آکادمیک و شرکت در دوره زبان فرانسه، پیشرفت کنید.

 

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

 

تقویت شنیداری زبان فرانسه

برای تقویت این مهارت باید بر گوش دادن به زبان فرانسه مداومت کرد. در واقع شما به عنوان زبان آموز، باید تلاش کنید تا نحوه صحبت مردم فرانسوی زبان را بشناسید و با دقت گوش کنید و کلمه به کلمه آن را به درستی درک کنید. برای درک بهتر زبان فرانسه و ارتقا و تقویت مهارت شنیداری چند روش زیر را امتحان کنید:

 

· تماشای فیلم با زیرنویس فرانسوی

برای تقویت شنیداری زبان فرانسه فیلم های فرانسوی زبان ببینید و به جای زیرنویس فارسی از زیرنویس فرانسوی در تماشای آن ها استفاده کنید. در واقع با این کار شما هم زمان در حال گوش دادن و خواندن هستید. پردازش اطلاعات مشابه به شما کمک می کند تا بین نوشتار و گفتار زبان فرانسوی، ارتباط برقرار کنید که این سبب تقویت زبان فرانسه شما می شود.

 

· موسیقی و پادکست فرانسوی گوش دهید

مسلما یکی از آسان ترین راه ها برای تقویت مهارت شنیداری، گوش دادن به فایل های صوتی زبان فرانسه هستند. در واقع شما بدون اتکا به زیرنویس یا ترجمه به کلمات دقت می کنید. این پادکست ها، کلمات و جملات بیشتری را به شما می آموزند و علاوه افزایش بر دایره لغات، اعتماد به نفس شما را در صحبت کردن، بیشتر می کنند.

 

· خلاصه نویسی کنید

یک مطلب به زبان فرانسه گوش دهید و پس از اتمام آن به خلاصه نویسی آن چه شنیده اید بپردازید. خلاصه نویسی کمک زیادی در راستای تقویت شنیداری زبان فرانسه می کند. برای تقویت این مهارت حتی می توانید خلاصه فیلم ها را نیز به زبان فرانسه بنویسید.

تقویت مکالمه زبان فرانسه

مکالمه به زبان فرانسه بسیار چالش برانگیز است؛ زیرا تلفظ کلمات در ابتدا آسان نیست و نمی توان به آسانی جمله سازی کرد و شروع به صحبت کرد. برای تقویت این مهارت میتوانید از این روش ها استفاده نمایید:

 

· با افراد فرانسوی زبان مکالمه کنید

صحبت با افرادی که زبان مادری آنها فرانسوی است می ‌تواند به خوبی در تقویت زبان فرانسه کمک کننده باشد. در گفتگو با فرانسوی زبانان هم می توانید مهارت شنیداری خود را تقویت کنید و هم اشکالات گرامری و تلفظ کلمات توسط فرد مقابل به شما گوشزد شود.

 

 

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

۱۰دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

 

· برای تقویت زبان فرانسه در آن غرق شوید

مواجه بودن با زبان فرانسه در روزمره، مانند شنیدن پادکست و فایل های صوتی، آهنگ، مطالعه کتاب و متون فرانسوی و صحبت درباره روزمره به این زبان، سبب تقویت مکالمه زبان فرانسه در شما می شود. حتی شما می توانید به فرانسوی فکر کنید و یا می توانید اسامی وسایل خانه را به زبان فرانسه نوشته و بر روی آنها بچسبانید.

برای تقویت زبان فرانسه در دوره زبان فرانسه آموزشگاه حریری شرکت کنید.

برای تقویت زبان فرانسه می توانید اسامی وسایل خانه را به فرانسوی بنویسید و بر روی آن ها بچسبانید.

· از اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسوی استفاده کنید

اپلیکیشن های آموزش زبان به تقویت مهارت شنیداری، گفتاری و نوشتاری شما کمک می کند. کاربری این اپلیکیشن ها به گونه ای است که از شما می‌خواهد جملات موجود در آن را به زبان فرانسوی بخوانید تا تلفظ شما را بررسی و تصحیح نماید. در نرم افزار های آموزشی با استفاده از بازی و سرگرمی به راحتی می توانید به تقویت زبان فرانسه بپردازید.

· فرانسوی صحبت کنید و صدای خود را ضبط کنید

یکی از راه های بسیار مفید برای تقویت مکالمه زبان فرانسه، شنیدن صدای ضبط شده خود است. با این کار متوجه اشکالات گرامری و نحوه صحبت کردن خود می شوید و با مرور چندین باره آن، تلفظ خود را شبیه به فرانسوی زبانان خواهید کرد.

· اتفاقات روزمره خود را به فرانسوی تعریف کنید

در پایان روز می‌ توانید اتفاقات روزانه ای که با آن مواجه می شوید را برای خود یا دوستانتان به فرانسوی تعریف کنید. با این کار علاوه بر تمرین و تکرار کلمات و عبارات، جملات و افعال را در زمان های مختلف صرف کنید.

· مکالمات موقعیتی را فرا بگیرید

اگر خود را در موقعیت های مختلف تصور کنید و دیالوگ های مربوط به آن مکان مثل فرودگاه، هتل، ایستگاه اتوبوس و… را تمرین کنید در تقویت مکالمه زبان فرانسه و افزایش اعتماد به نفس شما، بسیار موثر است.

تقویت تلفظ زبان فرانسه

‌ یکی از مهم ترین قسمت صحبت کردن به زبان فرانسه، لهجه و تلفظ صحیح آن است. اگر می خواهید فرانسوی زبان ها منظور شما را متوجه شوند باید حتما لهجه خوب و درستی داشته باشید.

· چندجمله کوتاه انتخاب کنید و آن را تکرار کنید

برای تقویت تلفظ زبان فرانسه، بهتر است ابتدا چند جمله کوتاه انتخاب کنید و آن ها را بخوانید و چندین بار تکرار کنید.‌ پس از مسلط شدن روی جملات کوچک، می توانید از این عبارات کوتاه یک پاراگراف طولانی تر بسازید و دوباره آن را تکرار کنید و بر روی تلفظ کلمات، متمرکز شوید.

برای تقویت زبان فرانسه در دوره زبان فرانسه آموزشگاه حریری شرکت کنید.

برای تقویت تلفظ زبان فرانسه، بهتر است ابتدا چند جمله کوتاه انتخاب کنید و آن ها را بخوانید و چندین بار تکرار کنید.

· صدای تان را ضبط کنید و گوش دهید

بهترین راه برای تقویت تلفظ زبان فرانسه گوش دادن به صدای ضبط شده خودتان است که به شما در نزدیک کردن به تلفظ اصلی کلمات و جملات کمک می کند.

· قوانین مقدماتی تلفظ زبان فرانسوی را فرا بگیرید

شاید در ابتدا این قوانین برای شما ساده به نظر برسند اما با تاکید بر آن ها به مرور، شاهد تقویت زبان فرانسه خود خواهید بود. برای مثال:

  1. حرف پایانی E معمولاً تلفظ نمی شود و درصورتی که به دنبال آن حرف بی صدا بیاید تلفظ می شود.
  2. در زبان فرانسه استرس همیشه بر بخش پایانی تلفظ کلمات قرار دارد.
  3. لغات در زبان فرانسه، دارای جنسیت مونث و مذکر هستند.
  4. حروف بی صدای آخر، معمولاً صامت هستند به جز f، I و C که در اکثر اوقات تلفظ می شوند.
  5. در زبان فرانسه، سه صفت ملکی مونث و شش صفت مذکر وجود دارد که اگر کلمه بعد از آن ها با حروف صدادار یا h شروع شود، تغییر فرم می یابند.
  6. حرف h در زبان فرانسه هیچگاه تلفظ نمی شود.
  7. اکثر کلمات مانند زبان انگلیسی با اضافه شدن s جمع بسته می شوند ولی s در انتهای کلمات تلفظ نمی شود.
  8. دو حرف ch در کنار هم صدای ش، و حرف j صدای ژ می دهد.

سایر روش ها برای تقویت زبان فرانسه

  1. یک دفترچه خاطرات به زبان فرانسوی داشته باشید و خاطرات خود را به این زبان در آن یادداشت کنید.
  2. زبان گوشی خود را به فرانسوی تغییر دهید. همین گام کوچک به مغز شما کمک می کند تا در طی روز با کلمات جدید فرانسوی روبرو شوید و آن ها را درک کنید.
  3. از یوتیوب به عنوان یک منبع آموزشی در کنار آموزش های اصلی و آکادمیک خود، استفاده کنید.
  4. از فلش کارت ها برای تقویت زبان فرانسه و افزایش دایره لغات استفاده کنید.
  5. یک دفترچه یادداشت تهیه کنید و در آن لغات فرانسوی جدیدی که با آن مواجه می شوید را یادداشت کنید و به مطالعه و مرور آن ها بپردازید.

 سخن پایانی

در این مقاله، درباره روش های مختلف تقویت زبان فرانسه صحبت کردیم. باید توجه کنید که همه ی این روش ها باید در کنار آموزش اصولی در دوره های آموزش زبان فرانسوی استفاده شوند تا موثر تر واقع شوند. آموزش زبان فرانسه پیچدگی های خودش را دارد و خود آموزی ممکن است سبب خسته شدن و حتی اشتباه شما شود. آموزشگاه زبان صادقی حریری برگزارکننده دوره زبان فرانسه می باشد که با شرکت در آن، می توانید به خوبی زبان فرانسه را از صفر تا صد فرا بگیرید. شما می توانید مقاله یادگیری زبان فرانسه از صفر را در وبسایت آموزشگاه حریری مطالعه فرمایید.

یک فکر در مورد “بهترین منابع برای تقویت زبان فرانسه

  1. رونیکا گفت:

    زبان فرانسوی یکی از زبان های شیرین دنیاست

  2. پرنیان گفت:

    دوره زبان فرانسه با خانم مختاری در آموزشگاه حریری عالی بود

  3. فرزانه گفت:

    فرانسوی زبان دوم دنیاست یادش بگیرید

  4. فهیمه گفت:

    با زبان فرانسه میشه غرق در دنیای فرانسوی ها در کتاب و مناطق تاریخیشون شد

  5. مارال گفت:

    پادکست فرانسوی گوش کنید تا میتونید

  6. نوشین گفت:

    فیلم فرانسوی ببینید کتاب بخونید
    مقاله عالییییی

  7. درنا گفت:

    فرانسه کشور عالی با زبان شیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *