دسته‌بندی نشده

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان کدام است؟

ما با معرفی بهترین کسب و کار ها پشتیبان مشاغل شما هستیم و آماده تبلیغ و معرفی کسب و کار شما بصورت کاملا رایگان می باشیم.

جهت معرفی خود تنها کافی است که بر روی دکمه زیر کلیک کنید و با ثبت کسب و کار ، خود را در سرتاسر ایران به نمایش بگذارید.

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان کدام اند؟ معمولا سنین ۱۲ تا ۱۷ سال در رده سنی نوجوان قرار می گیرند. نوجوانان در این سن میزان هوش و قدرت یادگیری بالایی دارند؛ در نتیجه بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی و شرکت در دوره ترمیک مکالمه زبان می باشد.

نوجوانان در یادگیری زبان دوم باید منابع مناسب رده سنی و سطح خود را مطالعه کنند که البته نه هر کتابی! در این مقاله قصد داریم به معرفی ۷ کتاب مفید و کارآمد مثل English plus، Cutting Edge، project و…  در رده سنی نوجوان بپردازیم؛ تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بزرگسالان

۱۰دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا

یادگیری زبان فرانسه از صفر | گام به گام

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از کلاس های آنلاین تخصصی در سراسر ایران با شماره های 34217402-026 و 34493983-026 تماس حاصل نمایید

مجموعه کتاب Cutting edge

این مجموعه یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای رده سطح نوجوان می باشند. این کتاب ها بسیار هوشمندانه طراحی شده اند تا زبان آموز را به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب کنند‌.این سری کتاب قدرتمند به عنوان بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی قرن شناخته شده و شامل موضوعات هیجان انگیز درسی و گرامر و ساختارهای زبانی ساده و قابل فهم است.

این کتاب به انگلیسی بریتانیایی می باشد و با تمارین زیاد و Language live lessons به خوبی سطح زبان انگلیسی زبان‌آموز را ارتقا می دهد. کتاب های Cutting Edge در آموزشگاه زبان صادقی حریری تدریس می شود.

هر سطح این مجموعه حدود ۹۰ تا ۱۲۰ ساعت آموزش کامل و جامع نیاز دارد. سری کتاب کاتینگ اج زبان آموزان را برای شرکت در آزمون آیلتس در دو سطح جنرال و آکادمیک آماده می کند. از ویژگی های مثبت این کتاب می توان به افزایش اعتماد به نفس زبان آموزان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم کشور های انگلیسی زبان اشاره کرد. این کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان به صورت زیر می باشند:

  • Cutting edge new starter
  • Cutting edge Elementary
  • Cutting edge pre-intermediate
  • Cutting edge Intermediate
  • Cutting edge Upper Intermediate
  • Cutting edge Advanced

 

کتاب های 2nd Got It

مجموعه ‌کتاب Got It به عنوان یک دوره جامع و خلاقانه، طیف وسیعی از منابع آموزشی و کمک آموزشی را به زبان آموزان ارائه می دهند. نوجوانان با یادگیری نکات گرامری از طریق دیالوگ یا متن های کتاب و تحلیل و بررسی های دقیق می توانند درک مطلب خود را محک بزنند.

این کتاب دارای ۴ سطح است و تاکید ویژه ای بر توسعه مهارت ها و ارتباطات معنی دار دارد. موضوعات انتخابی هر درس برای ترغیب به یادگیری، با وسواس و دقت زیادی انتخاب شده اند.

این سری کتاب شامل موارد زیر می باشد:

  • Got It Starter
  • Got It Level 1
  • Got It Level 2
  • Got It Level 3
کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

مجموعه ‌کتاب Got It به عنوان یک دوره جامع و خلاقانه، طیف وسیعی از منابع آموزشی و کمک آموزشی را به زبان آموزان نوجوان ارائه می دهند.

 

سری کتاب Project

کتاب های Project یکی از محبوب ترین کتاب ها برای رده سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال می باشند. این مجموعه شامل ۵ کتاب است و هر کتاب شامل ۶ درس بوده و هر درس درباره یکی از موضوعات روزمره می باشد. از ویژگی های مثبت این کتاب می توان به تمرکز اصلی آن بر Learner Autonomy یا استقلال زبان آموز و Learner Development یا رشد زبان آموز از طریق پروژه ها و فعالیت های کتاب اشاره کرد.

مطالعه دقیق و تمرین دروس آن تاثیر بسیار مثبتی در ارتقا سطح زبان انگلیسی نوجوانان خواهد داشت. این مجموعه کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان عبارتند از:

  • Project 1
  • Project 2
  • Project 3
  • Project 4
  • Project 5

 

مجموعه کتاب های Solution

یکی از بهترین کتاب ها رده سنی نوجوان مجموعه کتاب سولوشن از انتشارات آکسفورد می باشد. این کتاب ها ۵ سطح Elementary تا Advanced را پوشش می دهند. هر سطح شامل ۱۰ درس است که در طول هر درس، تمارین متنوعی قرار گرفته است تا یادگیری لغات، گرامر و مکالمه بررسی و تثبیت شود. کتاب مربوط به هر سطح به همراه فایل و یا CDهای صوتی عرضه شده تا مهارت Listening زبان آموزان ارتقا یابد.

  • کتاب سطح Elementary:

این کتاب درباره موضوعات مختلفی مثل لباس ها، غذا، حیوانات، مکان های داخل شهر و کارهای روزمره صحبت می کند. همچنین علاوه بر تقویت مهارت Speaking به موضوعات گرامری مختلفی مثل سوالی کردن جملات، استفاده از صفات و… می پردازد.

  • کتاب سطح pre-intermediate:

زبان آموز با استفاده از این کتاب می تواند درباره احساسات و گذراندن تعطیلات خود گفتگو کند. هر درس از کتاب دوم مجموعه سولوشن شامل یک مکالمه درباره موضوعی مشخص، بخش های گرامر، یادگیری واژگان و درک مطلب است.

  • کتاب سطح Intermediate:

کتاب سوم با سطح متوسط زبان آموز را با اعضای بدن، هنرمندان و افراد معروف، محصولات مرتبط با تکنولوژی، مسافرت، حمل و نقل و سفرهای مختلف آشنا می سازد. این کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان، آن ها را قادر می سازد تا با تمام استراتژی ها و مهارت های زبانی هر سطح آشنا شوند و برای ورود به سطوح بالاتر آماده شوند‌.

  • کتاب سطح Upper Intermediate

سطح چهارم مجموعه کتاب سولوشن با تمرینات و نکات گرامری مختلف به زبان آموز برای داشتن مکالمات پیچیده درباره موضوعات مختلف کمک می کند. این کتاب موضوعات جالب ومختلفی از قبیل بیان احساسات و مشکلات، توصیف ظاهر و رفتار، خرید کردن، روابط و… را آموزش می دهد.

  • کتاب سطح Advanced

آخرین جلد این مجموعه کتاب شامل قوانین گرامری پیچیده و واژگان سطح بالاتر است. البته برای تثبیت نکات درسی، تمارین کافی و مختلفی برای هر درس گنجانده شده است.

کتاب های Teen 2 Teen

این مجموعه کتاب چهار جلدی توسط نویسندگان کتاب های Top Notch طراحی و منتشر شده اند و مختص به رده سنی نوجوان می باشد. این کتاب ها با ارائه یک برنامه درسی منظم و ایده آل و داشتن سرفصل ها و دستورالعمل های ساده به زبان آموز کمک می کند تا استفاده از زبان مادری در کلاس را به حداقل برساند.

از ویژگی های مثبت این کتاب می توان به اصطلاحات و عبارات روزمره و مکالمات با گفتاری طبیعی، تدریس منسجم، ساختار و نشانه گداری های مشخص و… اشاره کرد. کیفیت بالای تصاویر و بخش های مختلف برای مهارت های لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ زبان آموز را به یادگیری ترغیب می کند.

کتاب های این مجموعه شامل موارد زیر هستند:

  • Teen 2 Teen one
  • Teen 2 Teen Two
  • Teen to Teen Three
  • Teen to Teen Four
کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

یکی از کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان کتاب Teen 2 Teen می باشد.

کتاب های Connect

این کتاب چهار جلدی به طور تخصصی برای نوجوانان طراحی شده است و بر روی چهار مهارت Speaking، Reading، Writing و Listening می باشد. مطالب در این کتاب ها به گونه ای ارائه شده اند تا زبان آموز برای یادگیری معلومات زبان انگلیسی انگیزه داشته باشند. هر کتاب شامل ۸ درس و هر درس شامل ۴ بخش می باشد.

هر درس درباره یکی از موضوعات روزمره مورد نیاز زبان آموزان می باشد و در طول درس واژگان، مکالمات و نکات گرامری مرتبط با موضوع شرح داده می شود. فعالیت های اسپیکینگ کتاب های کانکت به افزایش اعتماد به نفس زبان آموز برای مهارت های ارتباطی کمک می کند. همه چهار سطح این مجموعه شامل گفتگوها، بازی و تمارین جذاب است تا زبان آموز به کمک آن ها بتواند به گفتگو درباره زندگی و تجربيات خود بپردازد.

این مجموعه شامل جلدهای زیر است:

  • Connect 1
  • Connect 2
  • Connect 3
  • Connect 4

 

مجموعه کتاب English Plus

این سری کتاب یک دوره حمایتی و انعطاف پذیر است که با تمرین و تکرار فراوان اعتماد به نفس زبان آموزان را بالا می برد. کتاب های این مجموعه دارای ۵ سطح، شامل یک سطح مقدماتی و ۴ سطح اصلی می باشد. کتاب سطح استارتر شامل ۶ بخش و باقی سطوح شامل ۸ بخش می باشند و علاوه بر مهارت های ۴ گانه، بر واژگان و گرامر نیز تمرکز دارد.

این کتاب ها مهارت های ارتباطی زبان آموزان را از طریق رویکردی منسجم و برنامه ریزی شده توسعه می بخشد. این کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان به صورت زیر می باشند:

  • English Plus Starter
  • English Plus 1
  • English Plus 2
  • English Plus 3
  • English Plus 4

 

جمع بندی

در این مقاله درباره کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان صحبت کردیم و ۷ مجموعه کتاب را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب کتاب مناسب کمک کرده باشد. برای شرکت در دوره ترمیک مکالمه زبان انگلیسی و بهره مندی از آموزش های کتاب مفید Cutting edge، می توانید به آموزشگاه صادقی حریری مراجعه کنید.

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از کلاس های آنلاین تخصصی در سراسر ایران با شماره های 34217402-026 و 34493983-026 تماس حاصل نمایید

پیشنهاد می کنیم مقاله های آموزش زبان انگلیسی به کودکان و آموزش زبان انگلیسی از پایه را مطالعه نمایید.

یک فکر در مورد “کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

  1. داوود بقائی گفت:

    اساتید پیگیر و باتجربه ویژگی منحصر به فرد شماست
    امیدوارم همیشه در مسیر علم و فرهنگ این کشور مثل همیشه جزو بهترین ها باشید

  2. فرزانه گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون

  3. Minou گفت:

    همیشه سایت شمارا دنبال می کنیم

  4. Ronia گفت:

    رضایت دخترم از شما با چندین عوض کردن آموزشگاه فوق العاده بوده، ممنون که با وجدان کاری بیدار در این سرزمین خدمت می کنید موفق باشید

  5. فرهاد گفت:

    مطلب خوبی بود مرسییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *