اخبار

مصاحبه افتخاری روزنامه جام جم با مدیریت آموزشگاه صادقی حریری

در عصر حاضر فراگیری زبان های مختلف برای تمامی افراد بسیار مهم است، زیرا یادگیری زبان انگلیسی و زبان های دیگر در زمینه های مختلف کاری و زندگی شخصی موجب پیشرفت هر چه بیشتر فرد می شود، به همین دلیل امروزه در تمامی کشورها از جمله ایران به آموزش زبان بخصوص زبان انگلیسی بسیار اهمیت می دهند. والدین سعی می کنند برای آموزش فرزندان خود آموزشگاه هایی  را انتخاب کنند که معتبر هستند و از اساتید برتر و تحصیل کرده دعوت می کنند. سابقه بالای آموزشگاه و نحوه تدریس با استفاده از امکانات آموزشی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک آموزشگاه زبان می تواند به خود اختصاص دهد. در این رابطه روزنامه جام جم البرز با نگین صادقی حریری، مدیر فرهیخته و هوشمند آموزشگاه زبان صادقی حریری گفتگویی اختصاصی انجام داه است  که در ادامه خواهید خواند:

 

درباره چگونگی فعالیت های آموزشگاه خود توضیح دهید؟

حدود شش سال است که آموزشگاه ما تحت نظر آموزش و پرورش فعالیت می کند. هر مجموعه ای که زیر نظر ارگان یا سازمانی کار می کند باید در چارچوب قوانین آن ها باشد. شروع کار بسیار سخت بود، ولی در اثنای چگونگی انجام کار، نحوه برخورد با بازرسان آموزش و پرورش را آموختیم و به تدریج چهار چوب های آموزشی و اصول مربوط به آن ارگان را مورد شناسایی قرار دادیم. برای دریافت شهریه نرخ مصوب داریم و برای هر سطح از زبان آموزی، طبق همان نرخ تعیین شده، شهریه دریافت می کنیم. متاسفانه آموزش و پرورش میزان شهریه را بسیار کم و پایین در نظر گرفته که با شرایط اقتصادی فعلی همخوانی ندارد و شهریه پیشنهادی ما در نطر گرفته نمی شود.

 

طی سال های فعالیت خود در بخش آموزش با چه مشکلاتی مواجه هستید؟

مکان آموزشگاه ما اجاره ای است و مالک هر سال اجاره بها را افزایش می دهد، در حالی که میزان شهریه دریافتی ما بسیار پایین است و در ضمن اساتید ما همه از سطح بالای تحصیلات برخوردارند و مسلما حق الزحمه آن ها نیز باید بیشتر باشد و آموزش و پرورش به مشکلات ما توجه نمی کند. دوران کرونا هم مزید بر علت شد و بر فعالیت های ما تاتیر منفی گذاشت. اوایل تا شش ماه در آموزشگاه کلاسی برگزار نشد و تعداد دانش آموزان خیلی کم شد و ریزش زیادی داشتیم، کم کم با پلتفرم های رایگان کار کردیم و حدود یک سال است که از پلتفرم آموزشگاه استفاده می کنیم. دانش آموزان از سراسر کشور به صورت آنلاین در کلاس های ما شرکت می کنند، ولی در حال حاضر شرایط برای برگزاری کلاس های حضوری بیشتر مهیاست.

این مصاحبه را می توانید در وب سایت جام جم البرز از اینجا مشاهده بفرمایید.

یک فکر در مورد “مصاحبه افتخاری روزنامه جام جم با مدیریت آموزشگاه صادقی حریری

  1. رسولی گفت:

    درسته واقعا چالش ها برای آموزشگاه ها و مدارس بسیار زیاد است و آموزش و پرورش باید کمک کننده به مراکز فرهنگی باشند

  2. نازنین زهرا گفت:

    متاسفانه آموزش و پرورش باید همیشه باید پشتیبان چنین موسساتی باشند که نیستند چرا مراکز فرهنگی باید در کارشون دارای مشکلات باشند ؟؟ واقعا چرا؟؟

  3. درسا گفت:

    مراکز فرهنگی و آموزشی همیشه مظلوم ترین هستند و بدون حامی و پشتیبانی نهاد خاصی خودشون باید از پس همه چی بر بیان و این اصلا درست نیست

  4. نورالدین گفت:

    سخته که موسسه ای هم کیفیت رو حفظ کنه و هم تمامی هزینه ها رو خودش متقبل شه خانم حریری درست گفتن هزینه ها با شهریه جور در نمیاد برا منی هم که صاحب موسسه آموزشی هستم به همین شکل هست همیشه

  5. نسیم گفت:

    امیدوارم بهترین ها منتظر اساتید عزیزم در آموزشگاه زبان صادقی حریری باشه

  6. روایی گفت:

    حداقل تسهیلات منطقی در دسترس آموزشگاه ها بذارم تا کیفیتشون رو بتونم حفظ کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *