دوره های مکالمه

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان چیست؟

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان چیست؟

چه کتاب هایی را برای شروع یادگیری زبان انگلیسی، انتخاب کنیم؟ بزرگترین دغدغه زبان آموزان مبتدی، انتخاب بهترین کتاب آموزش زبان می باشد؛ زیرا اولین قدم برای فراگیری زبان انگلیسی، انتخاب یک کتاب مناسب است. در این مقاله، قصد داریم این سوال را با معرفی کتاب های Jolly phonics ،Back pack ،Cutting edge و Q skills for success، پاسخ دهیم .

توجه کنید کتابی که انتخاب می‌کنید، باید مناسب سطح، سن، چگونگی فرآیند یادگیری و هدف شما باشد. اینکه کتاب را برای رده سنی کودکان می‌خواهید؟ یا نوجوان؟ یا بزرگسال؟ قصدتان از یادگیری، سفر به خارج از کشور است یا تحصیل؟ با توجه به این سوالات، ویژگی‌ کتاب های پیشنهاد شده را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

 

یادگیری زبان فرانسه از صفر

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

بهترین کتاب برای شروع زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از کجا شروع کنیم؟

زبان آلمانی بهتر است یا فرانسوی؟

بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

بهترین روش حفظ لغات آلمانی

بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب سطح برای نوجوانان

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

 

 

 

 

کتاب های Jolly phonics activity book

این مجموعه کتاب، برای کودکان زیر ۵ سال در هفت سطح به چاپ رسیده است. فعالیت های این کتاب ها به صورت تمرین های تطبیقی، پازل، رنگ آمیزی، ترسیم، تمرین های نوشتنی و… می‌باشد. آموزش حروف و صداهای انگلیسی در این کتاب با استفاده از روش های منحصر به فرد و جذاب به کودکان، تدریس می شود.

به این صورت که در این کتاب ها، صداها به ترتیب خاصی معرفی می‌شوند وبه ترتیب حروف الفبای انگلیسی، نمی‌باشد و توالی حروف به گونه ای است که سبب می‌شود تا کودکان پس از یادگیری چند صدا بتوانند کلمات مختلف را به سرعت بسازند.

هر سطح این مجموعه شامل یک Activity Book می‌باشد؛ که هر جلد به صدای تولید شده چند حرف از ۲۶ حرف الفبای انگلیسی، می‌پردازد. این مجموعه می‌تواند یکی از بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان در رده سنی خردسال باشد تا به وسیله آن، مهارت‌های خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی را آغاز نمایند. اجزای همراه هر کتاب Jolly Phonics ، شامل:

  1. Workbook
  2. CD حاوی فایل‌های صوتی
  3. فلش کارت
  4. یک کتاب song برای کل مجموعه ۷ جلدی، می‌باشد.

این کتاب به گونه ای حرفه ای و جذاب طراحی شده است تا کودکان از یادگیری زبان انگلیسی دلزده نشوند و با محتوای کتاب به راحتی ارتباط بگیرند. تمرین‌های نوشتاری هر جلد کتاب به دلیل وجود تصاویر جذاب، سبب فهمیدن راحت تر جملات و تقویت مهارت نوشتاری کودک می‌شود. Jolly phonics بر اساس لهجه آمریکایی طراحی شده و هر کتاب معمولاً بین ۲۰ تا ۳۰ صفحه دارد. این سری کتاب در آموزشگاه صادقی حریری، توسط مدرسین مجرب در دوره آموزشی ترمیک کودکان، آموزش داده می‌شود.

 

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

دوره مکالمه زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از پایه

دوره زبان انگلیسی فشرده

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

تقویت زبان فرانسه

۱۰دلیل برای یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان آلمانی آنلاین با کیفیت بالا

 

مجموعه کتاب backpack

این مجموعه کتاب، معتبرترین و بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان در رده سنی کودکان بالای ۵ سال تا رده سنی نوجوان می‌باشد که در هفت سطح، منتشر شده است. این کتاب‌ها با استفاده از آهنگ‌ها و ویدیو‌های شاد و جذاب، سبب جذب زبان اموز به ادامه یادگیری زبان می‌شوند.

کتاب‌های backpack ، مکالمه محور بوده و سبب افزایش دانش عمومی زبان آموز در درس هایی مانند ریاضیات وعلوم به زبان انگلیسی می‌شود. سطح گرامر استفاده شده در این کتاب، بسیار روان و قابل قبول است و به دلیل استفاده از متون و لغات به کار برده شده فراوان در آن، سطح فراگیری واژگان زبان آموز، بسیار بالاتر می‌رود. متعلقات این مجموعه کتاب شامل

  1. CD حاوی فایل‌های صوتی
  2. Student Book
  3. استیکر
  4. Work book می‌باشد.

این مجموعه همچنین، دارای پوسترهای آموزشی نیز است که زبان آموزان زیر نظر اساتید خود، آن‌ها را درست می‌کنند و با استفاده از این استیکر‌ها مطالب جدید را فرا می‌گیرند. کتاب‌های Backpack  در آموزشگاه زبان صادقی حریری در دوره ترمیک کودکان آموزش داده می شود.

مجموعه کتاب Cutting Edge

این مجموعه کتاب، مختص رده سنی نوجوانان می‌باشد که در شش سطح بر روی مهارت های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و درک مطلب تمرکز کرده است؛ اما بیشتر تمرکز آن بر روی قواعد و گرامر می‌باشد و از لهجه انگلیسی بریتانیایی استفاده می‌کند. از جمله ویژگی‌های این کتاب، آشنا کردن زبان آموز با موقعیت‌های اجتماعی متفاوت و آداب و رسوم کشورهای انگلیسی زبان، تاکید فراوان بر مهارت‌های گفتاری و شنیداری و افزایش اعتماد به نفس برای صحبت کردن می‌باشد.

مفاهیم این کتاب، بسیار سبک، سیال و قابل فهم می‌باشند که سبب یادگیری کاربردی تر زبان انگلیسی می‌شود. کتاب‌های Cutting edge در آموزشگاه زبان صادقی حریری در دوره ترمیک زبان انگلیسی، آموزش داده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب، می‌توانید به مقاله بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان مراجعه کنید.

مجموعه کتاب skills for success listening and speaking

این کتاب های مهارت محور، می توانند بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان در رده بیست سال به بالا باشند؛ که در ۶ سطح به آموزش زبان آموزان می پردازد. این کتاب‌ها، بخش یادگیری لغات یا Vocabulary بسیار پیشرفته ای دارند و در ابتدای هر درس، یک سوال از زبان آموزان پرسیده می شود و این سوال در طول هر درس، چندین بار تکرار می شود؛ تا آن را از جنبه های مختلف، مورد بررسی قرار بدهند.

این مجموعه، دارای یک نسخه الکترونیکی Work book می‌باشد که شامل تمرین‌های متعدد، امتحان و یک مرجع آنلاین برای یادگیری بهتر زبان آموزان می‌باشد. این کتاب‌ها در آموزشگاه زبان صادقی حریری در دوره مکالمه زبان انگلیسی، تدریس می‌شوند و تنها آموزشگاه زبان در کرج است که از این مجموعه در دوره های مکالمه استفاده می نماید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب می‌توانید به مقاله بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان مراجعه نمایید.

همه کتاب‌های معرفی شده در این مقاله در سایت آموزشگاه صادقی حریری به صورت فایل pdf قابل دانلود می باشند؛ و شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و آزمون تعیین سطح به صورت آنلاین به این سایت، مراجعه نمایید.

سخن پایانی

کتاب‌های زیادی برای یادگیری مقدماتی زبان انگلیسی، وجود دارد؛ و پیشنهاد ما برای بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان، چهار مجموعه ای بود که برای ۴ رده سنی از خردسال تا بزرگسال، معرفی کردیم تا پروسه انتخاب کتاب مناسب برای یادگیری زبان را برای شما، ساده تر کنیم.

در انتها، باید در نظر بگیرید که یادگیری زبان انگلیسی به تمرین و ممارست زیادی نیاز دارد و برای دستیابی به اهداف خود نباید از تلاش، تمرین و مطالعه دست بردارید؛ زیرا زبان انگلیسی، بسیار فرار است و برای جلوگیری از فراموش کردن آن، باید همواره آن را مرور کنید. توصیه میکنیم مقاله بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی را نیز مطالعه نمایید.

یک فکر در مورد “بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

  1. رویا گفت:

    خیلی هم خوب بود کتاب های پیشنهادی خردسالان

  2. سمیعی گفت:

    کتاب هادر حد مبتدی هستن واقعا؟

  3. فرنگیس گفت:

    خیلی خوب بودن کتاب های پیشنهادی تون خصوصا برای بزرگسالان

  4. نیلا گفت:

    بسیار خلاصه و مفید

  5. فروزنده گفت:

    مربی های عالی حریری با دوره های خوبشون کیفیت کلاس های زبان رو بالا بردن سپاس ویژه از شما

  6. فرانک گفت:

    عالی بود مقاله تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *