دوره زبان فرانسه در کرج

دوره های زبان فرانسوی در کرج در آموزشگاه زبان صادقی حریری با هدف تقویت زبان آموز در ۴ مهارت شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتاری برگزار می شود. جالب است بدانید فرانسوی جز پرتکلم ترین زبان ها در دنیاست و بیش از ۲۷۴ میلیون نفر در سراسر جهان به این زبان صحبت می کنند. فرانسوی زبان رسمی ۲۹ کشور در سراسر دنیاست و یکی از ۶ زبان اصلی سازمان ملل می باشد.

از این رو زبان فرانسه بعد از زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم و سوم بسیاری از افراد در جهان است. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر سراسر دنیا را دارید و یا قصد دارید به فرانسه برای ارتقا شغل و زندگی مهاجرت کنید؛ ضروری است که زبان این کشور را بياموزيد. در ادامه به بررسی دوره های زبان فرانسوی در کرج در آموزشگاه حریری می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

 

آموزش زبان فرانسوی خصوصی در کرج

آموزشگاه زبان های خارجه حریری دوره زبان فرانسه را از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می کند. تعداد شرکت کنندگان در دوره نیمه خصوصی ۲ تا ۳ نفر می باشد؛ به همین دلیل تبادل آموزش و پرسش و پاسخ میان زبان اموز و استاد راحت تر است. این دوره برای دو رده سنی نوجوان و بزرگسال طراحی شده و دو کتاب مفید Edito و Café Crème در آن آموزش داده می شود.

آموزشگاه حریری با بهره مندی از آموزش های اساتید مجرب به شما در یادگیری و ارتقا سطح زبان فرانسه کمک می کند. کلاس ها به صورت دو جلسه ۹۰ دقیقه ای درهفته، به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند. اگر قصد دارید به فرانسه، کانادا، بلژیک، سوئیس و… مهاجرت کنید می توانید در دوره های زبان فرانسوی در کرج شرکت کنید.

دوره زبان فرانسه در آموزشگاه صادقی حریر

آموزشگاه زبان های خارجه حریری دوره زبان فرانسه را از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می کند.

 

چرا کتاب های Edito و Café crème؟

مجموعه کتاب های Edito به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین منابع آموزشی زبان فرانسه توسط انتشارات Didier در سطوح مختلف تالیف و منتشر شده است و این مجموعه کتاب ها در دوره زبان فرانسه آموزشگاه صادقی حریری تدریس می شود.

محتوای آموزشی این کتاب ها بر اساس اتفاقات واقعی است که ممکن است یک فرانسوی زبان با آنها مواجه شود.

مجموعه کتاب های Edito از یک روش آموزشی سه مرحله ای استفاده می کنند :

( chauffemente ) : به معنای آماده سازی برای شروع آموزش
( fonctionnement ) : به معنای توضیح و تبیین مطالب و عناوین آموزشی
( entrainement ) : به معنای تمرین مطالب آموزش داده شده.

همچنین در انتهای هر کتاب مطالب آموزشی مفیدی برای آمادگی آزمون های DELF نیز ارائه گردیده است. 

تمرکز آن بر چهار مهارت درک مطلب، شنیداری، گفتاری و نوشتاری می باشد. آموزش های این کتاب به کاربردی و سرگرم کننده بودن مشهور است که مطمئنا مسیر یادگیری زبان فرانسه را آسان تر می کند.

این کتاب با استفاده از تصاویر متعدد و فعالیت های سرگرم کننده خود، زبان آموز را به یادگیری زبان فرانسه ترغیب می کند. مجموعه کتاب ادیتو به تقویت دایره واژگان زبان آموزان با ارائه مطالب متنوعی از روزنامه ها، وب سایت های فرانسوی، مجلات و… می پردازد.

کتاب های Café Crème یکی از قدیمی ترین و نوستالژیک ترین کتاب های آموزش فرانسه هستند که با خط داستانی ثابت، آموزش های گرامر محور و فایل های صوتی مختلف به آموزش زبان آموزان می پردازد. هر کتاب دارای ۱۶ درس جامع و کامل است که هر درس موارد متنوعی را در بر می گیرد. این کتاب مرجع مناسبی برای زبان آموزان مبتدی محسوب می شود از این رو در دوره های زبان فرانسوی در کرج آموزشگاه حریری تدریس می شود.

 

آموزش آنلاین زبان فرانسوی در آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

آموزشگاه حریری برای داوطلبانی که قصد یادگیری زبان فرانسه را دارند، اما امکان دسترسی و یا زمان لازم برای شرکت در بهترین آموزشگاه زبان فرانسه ندارند؛ امکان آموزش زبان فرانسه غیر حضوری در کرج را فراهم کرده است. این آموزش ها از طریق پلتفرم Big Blue Button به زبان آموزان ارائه می شود.

آموزش زبان فرانسه غیر حضوری در کرج از لحاظ کیفیت کاملا مشابه شرکت در کلاس های حضوری است. با استفاده از این سامانه علاوه بر آموزش و پرسش و پاسخ بین استاد و زبان آموزان، فایل ضبط شده کلاس تا دو هفته بر روی سایت قرار می گیرد. از مزایای استفاده از آموزش های آنلاين در آموزشگاه زبان فرانسه در کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان یادگیری در هر زمان و مکان برای زبان آموز وجود دارد.
  • در زمان و هزینه سفر به محل آموزشگاه صرفه جویی خواهد شد.
  • کارنامه پایان ترم آنلاین به زبان آموزلن ارائه می شود.
  • هرگونه اختلال در سامانه توسط یک پشتیبان مجرب برطرف خواهد شد.
  • کیفیت آموزشی حضوری و آنلاین کاملا مشابه یکدیگر می باشد.

 

نحوه برگزاری دوره آموزش زبان فرانسه آنلاین

ممکن است در بسیار از شهرهای کشورمان دوره های زبان فرانسه برگزار نشود و یا در صورت برگزاری کیفیت مناسبی نداشته باشند. همچنین ممکن است افرادیکه در کلانشهرها زندگی می کنند زمان لازم برای شرکت در دوره زبان فرانسه را نداشته باشند. از این رو آموزشگاه زبان صادقی حریری برای زبان آموزان امکان آموزش زبان فرانسه غیر حضوری در کرج را فراهم کرده است.

آموزش ها توسط پلتفرم Big Blue Button به زبان آموزان ارائه می شود و درصورت بروز هرگونه مشکل در این سامانه‌، یک پشتیبان مجرب به رفع آن می پردازد.

نکته مثبت آموزش آنلاین در آموزشگاه صادقی حریری این است که فایل ضبط شده کلاس پس از ده دقیقه از اتمام آموزش بر روی سایت قرار می گیرد‌. برای تبادل هرچه بهتر مدرس دوره و زبان آموزان گروه هایی در پیامرسان های مختلف ایجاد می شود تا زبان آموز بین جلسات هفتگی، پاسخ سوالات خود را از استاد دریافت کند. نکته قابل توجه این که کیفیت آموزش ها در کلاس های حضوری و آنلاین کاملا مشابه یکدیگر می باشد.

دوره زبان فرانسه در آموزشگاه صادقی حریر

آموزشگاه زبان صادقی حریری برای زبان آموزان امکان شرکت در کلاس های آنلاین را فراهم کرده است.

 

آشنایی با سطوح آموزشی زبان فرانسه در آموزشگاه حریری

 

سطح A1 (سطح پایه)

در این سطح از دوره زبان فرانسه، کتاب اول مجموعه Edito آموزش داده می شود. در پایان این سطح زبان آموز می تواند جملات روزمره و کلمات ابتدایی که درباره موضوعات عمومی و مشخص است را درک و استفاده نماید. همچنین شخص می تواند خود را معرفی کرده و در تعاملات روزمره خود با دیگران، پرسش هایی را مطرح کند.

 

سطح A2 (سطح مقدماتی)

در این سطح کتاب دوم مجموعه Edito آموزش داده می شود. پس از به پایان رساندن این سطح در دوره زبان فرانسه، زبان آموز قادر است واژه های زیادی را در رابطه با موضوعات مشخص، مثل اطلاعات شخصی، خرید، محیط اطراف، کار و… را به خوبی درک کرده و در موقعیت های معمول منظور خود را به شخص مقابل برساند.

 

سطح B1 (سطح متوسط)

زبان آموز در این سطح، در صورت به کارگیری زبان استاندارد و گفتگو درباره مسائل مشخص و آشنا می تواند نکات اصلی را متوجه شود و بیشتر موضوعاتی که ممکن است در سفر به فرانسه بوجود آید را برطرف کند. همچنین زبان آموز قادر خواهد بود با استفاده از جملات ساده و پیوسته، درباره موضوعات مورد علاقه و آشنا صحبت کند.

 

سطح B2 (سطح بالاتر از متوسط)

در این سطح دوره زبان فرانسه کتاب آخر مجموعه Edito آموزش داده می شود و زبان آموز پس از پایان آن قادر خواهد بود  نکات اصلی متن های دشوار در رابطه با موضوعات مشخص را درک کند. همچنين می تواند به صحبت های تخصصی در زمینه رشته تخصصی خود بپردازد. درواقع زبان آموز قادر است در یک کلاس آموزشی به زبان فرانسه شرکت کند و گفتگوها را درک کند. 

پس از پایان این سطح، زبان آموز قادر است به صورت روان و پیوسته درباره موضوعات مختلف بدون آمادگی قبلی صحبت کند؛ به گونه ای که یک گفتگوی عادی با شخص فرانسوی زبان به راحتی و بدون هیچ مسئله ای برقرار شود.

دوره زبان فرانسه در آموزشگاه صادقی حریر

در سطح B2، کتاب آخر مجموعه Edito آموزش داده می شود و زبان آموز پس از پایان آن قادر خواهد بود نکات اصلی متن های دشوار در رابطه با موضوعات مشخص را درک کند.

 

مدارک زبان فرانسه

شما پس از گذراندن هر سطح در دوره آموزش زبان فرانسه می توانید در آزمون مربوط به آن سطح شرکت کنید و مدرک آن را اخذ نمایید. مدارک رسمی و معتبر زبان فرانسه DALF، DELF، TEF و TCF می باشد. مدارک DALF و DELF دیپلم های زبان فرانسه هستند که وزارت آموزش فرانسه آن ها را صادر نموده و اعتبار آن ها دائمی است و برای ورود به برخی دانشگاه ها ضروری می باشد.

 دو مدرک TCF و TEF با اعتبار محدود، برای ادامه تحصیل در برخی دانشگاه ها و مهاجرت به کشور کانادا لازم هستند. در تهران موسسات معتبری مثل بخش فرهنگی سفارت فرانسه نماینگی برگزاری و اعطای این مدارک هستند.

 

معرفی بهترین کلاس زبان فرانسه کرج

شرکت در دوره زبان فرانسه آموزشگاه حریری با استفاده از برنامه ریزی دقیق، به شما کمک می کند تا مهارت های چهارگانه زبان فرانسه را ارتقا دهید. اگر قصد مهاجرت به کشورهای فرانسوی زبان را دارید و یا حتی به زبان فرانسوی علاقه مندید، می توانید در این دوره شرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

برای دریافت مشاوره و یا تعیین سطح رایگان فرم را تکمیل کرده و در کوتاه ترین زمان منتظر تماس ما باشید و یا با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید
شماره تماس آموزشگاه صادقی حریری