very young learner ttc

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان های خارجه صادقی حریری با به کار گیری به روز ترین متد های آموزشی به صورت کاملا کاربردی برگزار می شود. افراد شرکت کننده در این دوره با مهارت های لازم جهت تدریس زبان انگلیسی می پردازند. کلاس های تربیت مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه ما مناسب آموزش به کودکان و بزرگسالان می باشد. در این دوره، مربی چگونگی نوشتن طرح درس و روند مراحل آموزشی را فرا خواهد گرفت.

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان صادقی حریری برگزار می شود.

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان های خارجه صادقی حریری با به کار گیری به روز ترین متد های آموزشی به صورت کاملا کاربردی برگزار می شود.

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی برای چه افرادی مناسب است؟

آن دسته از افرادی که به تدریس علاقه ‌مند هستند و به دنبال فراگیری نحوه صحیح و اصولی آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان، به عنوان استاد زبان در موسسات مختلف یا به صورت شخصی هستند؛ پیشنهاد می شود. شما با شرکت در این دوره با استفاده از جزوات مختلف و منحصر به فرد هر استاد می توانید مهارت های آموزش زبان انگلیسی و تدریس هر قسمت را فرا بگیرید و در انتها مدرک پایان این دوره به شما اعطا شود. در آموزشگاه ما شرکت در این دوره به علت بالا بودن سطح کلاس و تدریس و انجام تکالیف به زبان انگلیسی، نیازمند سطح زبان upper intermediate می باشد.

نحوه برگزاری کلاس های تربیت مدرس زبان انگلیسی

این دوره ها بر اساس رده ی سنی برگزار می شود. برای مثال یکی از دوره های تربیت مدرس دوره phoenix می باشد که صرفا نحوه تدریس الفبا به کودکان در آن آموزش داده می شود. یکی دیگر از این دوره ها در آموزشگاه حریری دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی کودکان یعنی Very Young Learner، مناسب کودکان در رده سنی ۴ تا ۷ سال می باشد. دوره بعد، دوره Young Learner  می باشد که مناسب رده سنی ۷ تا ۱۲ سال است. و درنهایت دوره Adult که مناسب افراد بالای ۱۲ سال می باشد.

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان صادقی حریری برگزار می شود.

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه حریری بر اساس رده سنی زبان آموزان برگزار می گردد.

دوره ttc چقدر طول می کشد؟

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه صادقی حریری به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. ما به شما این اطمینان را می دهیم که کیفیت هر دو کلاس بالا و کاملا یکسان می باشد و متقاضیان این دوره که در شهرستان ها سکونت دارند، به راحتی می توانند برای آموزش ها به صورت آنلاین، اقدام کنند. این دوره در آموزشگاه حریری در ۴ جلسه ۸ ساعته برگزار می شود. در واقع، در صورت تفکیک ساعات این دوره، تعداد جلسات برگزار شده با احتساب جلسات دمو یا ارائه، ۳۰ جلسه ۹۰ دقیقه ای می باشد.

کتاب های مورد نیاز دوره ttc

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی کودکان و بزرگسالان در آموزشگاه حریری، بسیار جامع و کاربردی تدریس می شود و به همین دلیل بر روی کتابی خاص تمرکز نمی شود. در این دوره اساتید با استفاده از جزوات مختص به خود و انتخاب بخش هایی از کتاب Learning teaching که مختص دوره ttc می باشد به آموزش کارآموزان زبان انگلیسی می پردازند.

مدرک دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی کودکان و بزرگسالان

در دوره ttc دو مدرک به کارآموزان ارائه می گردد. یکی از این مدارک، مدرک Attendance می باشد؛ که به منزله شرکت شما در این دوره می باشد. مدرک بعد Completion  و است که برای اعطای آن، باید پس از گذراندن آموزش ها به ارائه بخش هایی از آموزش های خود به استاد و مدیریت آموزشگاه بپردازید و نمره قبولی دریافت کنید. مدیریت آموزشگاه در صورت ارائه مناسب و مسلط و همچنین در صورت داشتن توانایی های لازم، شما را جذب مجموعه خود خواهد کرد.

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان صادقی حریری برگزار می شود.

در دوره ttc، دو مدرک Attendance و Completion به کارآموز اعطا می شود.

در دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی آموزشگاه حریری چه چیزی آموزش داده می شود؟

  • آموزش گام به گام تمامی موارد درسی یعنی vocabulary, Reading, Listening, writing, pronunciation, Grammar
  • نحوه برگزاری کلاس های هیجان اانگیز و جذاب
  • چگونگی ارتباط با زبان آموزان در همه رده های سنی
  • نحوه ایجاد علاقه و اشتیاق به یادگیری در زبان آموزان
  • چگونگی آموزش زبان انگلیسی با استفاده از بازی و در قالب سرگرمی
  • چگونگی نوشتن طرح درس و نحوه ارائه مراحل تدریس
  • نحوه به کارگیری ابزار و رسانه مثل ویدیو، موسیقی و نرم افزارهای آموزشی
  • چگونگی ارزیابی زبان آموزان

جمع بندی

در این مطلب درباره دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی صحبت کردیم و نحوه برگزاری این دوره در آموزشگاه زبان حریری صادقی را شرح دادیم. آموزشگاه ما بر مهارت و دانش اساتید تاکید فراوانی داشته و به همین سبب به برگزاری این دوره با به روزترین شیوه های آموزش پرداخته است و کارآموزان پس از به اتمام رسیدن این دوره به راحتی می توانند به تدریس زبان انگلیسی درهمه موسسات زبان بپردازند.

به شما پيشنهاد می کنیم درباره دوره آیلتس در آموزشگاه حریری نیز، اطلاع کسب کنید.

ارتباط با ما

برای دریافت مشاوره و یا تعیین سطح رایگان فرم را تکمیل کرده و در کوتاه ترین زمان منتظر تماس ما باشید و یا با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید
شماره تماس آموزشگاه صادقی حریری