دوره زبان آلمانی توسط اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود. منبع آموزشی زبان آلمانی کتاب های menschen که مزایای زیادی را در مقایسه با کتاب های آموزشی دیگر موجود در بازار دارد.

کتاب menschen شامل عناوین آموزشی برای زبان آموزانی است که زبان آلمانی را به عنوان زبان بیگانه ( خارجی ) یاد میگیرند ، بنابراین کاملا برای نیاز های زبان آموزان ایرانی مطابقت دارد.

کتاب menschen  در کشور آلمان هم برای تدریس زبان آلمانی مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین منبع قابل اعتمادی برای آموزش زبان آلمانی می باشد.

در دوره زبان آلمانی با تمرکز بر روی conversation   ارائه مطالب به صورت منطقی ، نکات گرامری مناسب برای صحبت کردن ، لغات کاربردی ،زبان آموزان را به خوبی برای آزمون های بین المللی TestDaf , TELC , Goethe آماده می سازد.

ثبت نام دوره ی زبان آلمانی

دوره زبان آلمانی

دوره زبان آلمانی در آموزشگاه زبان صادقی حریری از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. امروزه زبان آلمانی جز زبان های پرطرفدار در دنیاست و در اروپا به عنوان پرگویشورترین زبان شناخته می شود. چراکه علاوه بر آلمان در کشورهایی مثل هلند، اتریش، لیختن اشتاین و سوئیس نیز استفاده می شود.

تعداد زیادی از مردم برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر و کسب موقعیت های شغلی بهتر به کشور آلمان مهاجرت می کنند. از این رو قبل از مهاجرت باید به فراگیری زبان آلمانی بپردازند. در ادامه قصد داریم درباره دوره آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه حریری بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 

دوره آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه حریری

آموزشگاه حریری دوره زبان آلمانی را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می کند. تعداد زبان آموزان دوره های نیمه خصوصی حدود ۲ تا ۳ نفر می باشد؛ از این رو تبادل آموزش و پرسش و پاسخ بین استاد و زبان آموز راحت تر خواهد بود. این دوره برای دو گروه نوجوان و بزرگسال برگزار می شود و در حال حاضر مجموعه کتاب Menschen به عنوان بهترین و به روزترین منبع آموزشی زبان آلمانی، آموزش داده می شود.

آموزشگاه حریری با بهره گیری از بهترین اساتید زبان آلمانی به آموزش زبان آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته می پردازد. شرکت در این دوره آموزشگاه صادقی حریری به تمامی کسانی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی با هدف ادامه تحصیل یا مهاجرت به آلمان، سوئیس و اتریش را دارند پیشنهاد می شود. در حال حاضر کلاس های این دوره به صورت دو جلسه ۹۰ دقیقه ای در هفته به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

دوره زبان آلمانی در آموزشگاه حریری

آموزشگاه حریری دوره زبان آلمانی را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می کند.

 

چرا کتاب های Menschen؟

مجموعه کتاب منشن جز پرفروش ترین متدهای آموزشی در سراسر دنیا می باشند. این کتاب ها توسط انتشارات بین المللی Max Hueber Verlag به چاپ رسیده است. کتاب های منشن، یک پک آموزشی عالی جهت شرکت و موفقیت در آزمون گوته می باشند. این کتاب ها با توجه به سطح و تفاوت های فردی زبان آموزان توجه کافی داشته و موضوعات مختلفی را متناسب با علایق زبان آموزان به مخاطب پیشنهاد می دهد. از این رو این مجموعه کتاب عالی در دوره زبان آلمانی آموزشگاه حریری آموزش داده می شوند.

کلاس آنلاین زبان آلمانی در کرج

زبان آموزان بسیاری هستند که به یادگیری زبان آلمانی علاقه مند هستند؛ اما به یک کلاس با کیفیت دسترسی ندارند. همچنین ممکن است در کلانشهرها نیز، دغدغه های زندگی و ترافیک مانع از شرکت در کلاس های حضوری زبان آلمانی شود. از این رو آموزشگاه صادقی حریری به آموزش این زبان به صورت آنلاین می پردازد.

دوره های آموزش آنلاین زبان آلمانی در کرج از طریق پلتفرم Big Blue Button با زبان آموزان به اشتراک گذاشته می شود. در این سامانه در کنار ارتباط صوتی و تصویری بین زبان آموز و استاد، امکان ضبط کلاس و قرار گرفتن فایل کلاس برگزار شده تا دو هفته بر روی سایت وجود دارد. دوره های آموزش آنلاین زبان آلمانی در کرج از لحاظ کیفیت کاملا مشابه کلاس های حضوری هستند؛ از این رو زبان آموزان در تمام نقاط کشور می توانند در کلاس های آموزشگاه حریری شرکت کنند.

از مزایای شرکت در این کلاس ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در هر مکان و زمانی که هستید امکان یادگیری دارید.
  2. امکان برگزاری دوره آلمانی آنلاین در آموزشگاه حریری در سنین نوجوان تا بزرگسال وجود دارد.
  3. کیفیت دوره آنلاین کاملا مشابه با دوره حضوری است.
  4. کارنامه پایان ترم زبان آموز به صورت آنلاین ارائه می شود.
  5. به مواد آموزشی و فایل ضبط شده کلاس دسترسی آسان دارید.
  6. در هزینه سفر به محل کلاس و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد.

نحوه برگزاری کلاس های آنلاین دوره آموزش زبان آلمانی

ممکن است در بسیاری از شهرها آموزشگاه زبان آلمانی خوب در دسترس نباشد و یا بعضی از افراد به دلیل مشغله های شغلی و تحصیلی امکان شرکت در کلاس های حضوری را نداشته باشند. به همین جهت دوره های آموزش آنلاین زبان آلمانی در کرج ، برای زبان آموزان امکان شرکت در کلاس های آنلاین را فراهم کرده است. تبادل آموزش ها توسط پلتفرم Big Blue Button صورت می پذیرد و در صورت ایجاد مشکل در برقراری ارتباط، یک پشتیبان مجرب به رفع هر گونه مشکل و خطای سامانه می پردازد.

فایل ضبط شده کلاس پس از ده دقیقه از اتمام کلاس به مدت دو هفته بر روی سایت قرار می گیرد. یک نکته مثبت در دوره های آموزش آنلاین زبان آلمانی در کرج این است که برای تبادل بیشتر بین استاد و زبان آموزان، گروه هایی در پیامرسان های مختلف ایجاد می شود و زبان آموز می تواند بین جلسات هفتگی، سوالات خود را با استاد مطرح کند. لازم به ذکر است که کیفیت آموزش ها در کلاس های آنلاین کاملا مشابه کلاس های آنلاین می باشد.

آشنایی با سطوح آموزشی زبان آلمانی در آموزشگاه زبان آلمانی حریری

 

· سطح A1 (سطح پایه)

این سطح در دوره زبان آلمانی در آموزشگاه حریری با کتاب Meschen A1.1 در ۲۰ جلسه آموزش داده می شود. پس از پایان این کتاب، کتاب دوم سطح  مبتدی یعنی MESCHEN A1.2 نیز در حدود ۲۰ جلسه آموزش داده می شود. در پایان این سطح، زبان آموز می تواند جملات روزمره و کلمات ابتدایی که در رابطه با نیازهای عمومی و مشخص مثل معرفی خود، پرسش های ساده و… را درک کنند و صحبت نماید.

پس از پایان این سطح می توانید در آزمون گوته A1 شرکت کنید و مدرک مربوط به آن را اخذ نمایید. این مدرک برای افرادی که قصد مهاجرت برای ازدواج و یا پیوستن به خانواده و… را دارند ضروری است. آزمون A1 به صورت ماهانه توسط بخش فرهنگی سفارت اتریش و موسسه گوته تهران برگزار می شود.

دوره زبان آلمانی در آموزشگاه حریری

در پایان سطح مبتدی، زبان آموز می تواند جملات روزمره و کلمات ابتدایی که در رابطه با نیازهای عمومی و مشخص مثل معرفی خود، پرسش های ساده و… را درک کنند و صحبت نماید.

 

· سطح A2 (سطح مقدماتی)

در سطح مقدماتی کتاب های Menschen A2.1  و A2.2 آموزش داده می شود. تعداد جلسات آموزش هر یک از دو کتاب حدود ۲۵ جلسه می باشد. پس از به اتمام رسیدن این سطح زبان آموز قادر است موضوعات مشخصی مثل گفتگوهای روزمره، اطلاعات شخصی، محیط کار و خانواده در موقعیت های ساده را درک و بیان کند. همچنین می تواند مطالب پیچیده تری که در مقالات کوتاه، روزنامه ها و..‌. نوشته شده است را درک کند.

 

· سطح B1 (سطح متوسط)

این سطح از دوره زبان آلمانی به وسیله کتاب های  Menschen B1.1 و Menschen B1.2 آموزش داده می شود. جلسات آموزش هر یک از این دو کتاب در آموزشگاه حریری حدود ۳۰ جلسه است. زبان آموزان پس از پایان این سطح به دایره واژگان گسترده ای دست می یابند که آن ها را قادر می سازد تا با استفاده از آن ها درباره مسائل آشنا و مورد علاقه خود مثل رویاها، اهداف و… صحبت کنند. آزمون این سطح از زبان آلمانی برای افرادی پیشنهاد می شود که قصد مهاجرت به آلمان از طریق دریافت ویزای کاری یا جاب آفر را دارند.

 

· سطح B2 (سطح بالاتر از متوسط)

در سطح B2، کتاب های Menschen B2.1 و B2.2 آموزش داده می شود. تعداد جلسات آموزش هر یک از کتاب های این سطح در دوره آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه حریری حدود ۳۰ جلسه می باشد. در این سطح زبان آموز می تواند نکات مهم و اصلی متون دشوار را درک کند و در حیطه رشته تخصصی خود، به بحث های تخصصی بپردازد. همچنین می تواند بدون آمادگی قبلی در بحث ها شرکت کند و روان، پیوسته و کاملا عادی صحبت کند.

افرادی که داوطلب شرکت در آزمون B2 زبان آلمانی هستند، عمدتا افرادی هستند که قصد ادامه تحصیل در کشورهای اتریش و آلمان را دارند. اکثر دانشگاه های آلمان برای پذیرش دانشجو از متقاضیان مدرک B2 را درخواست می کنند‌. این آزمون نیز به صورت ماهانه در موسسه گوته تهران و بخش فرهنگی سفارت اتریش برگزار می شود.

دوره زبان آلمانی در آموزشگاه حریری

در سطح B1 زبان آموز می تواند نکات مهم و اصلی متون دشوار را درک کند و در حیطه رشته تخصصی خود، به بحث های تخصصی بپردازد.

 

جمع بندی

با گذراندن هر سطح از دوره زبان آلمانی می توانید در آزمون بین المللی مربوط به همان سطح شرکت کنید و مدرک آن را اخذ نمایید. شرکت در این دوره در آموزشگاه صادقی حریری با برنامه ریزی دقیق و آموزش هر چهار مهارت زبان آلمانی به شما کمک می کند تا به اهداف خود با بهترین کیفیت دست بیابید. اگر به یادگیری زبان آلمانی علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم که حتما در دوره آموزش زبان آلمانی آموزشگاه ما شرکت کنید.

ارتباط با ما

برای دریافت مشاوره و یا تعیین سطح رایگان فرم را تکمیل کرده و در کوتاه ترین زمان منتظر تماس ما باشید و یا با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید
شماره تماس آموزشگاه صادقی حریری